• Äldre 7 Jan 21:56
    4982 visningar
    9 svar
    9
    4982

    vart beställer ni inbjudningskort ifrån.

    Bestälhar själv precis beställt ifrån lightinthebox.com. tyvärr var frakten sjuk dyr. Och hoppas det är ett seriöst företag. Gogglade runt men hittade inte så mycket

  • Svar på tråden vart beställer ni inbjudningskort ifrån.
  • Äldre 8 Jan 02:54
    #1

    Själv beställde jag fr Optimalprint. De skall levereras imorgon. 
    Kostade 550 för 30 inbjudningskort inkl kuvert och frakt :) 

  • Äldre 8 Jan 10:06
    #2

    vi beställer från calligraphen:) inte så jättedyrt vi ska ha lite andra trycksaker därifrån :)

  • Äldre 8 Jan 10:09
    #3

    Jag beställt både tackkort och julkort från Optimal Print och kan varmt rekomendera dem! Våra inbjudningskort gjorde vi själva.


  • Äldre 8 Jan 10:09
    #4

    Jag HAR beställt ska det såklart stå. ;)


  • Bride2­b
    Äldre 8 Jan 13:07
    #5

    Vi beställde våra save-the-date från Optimalprint, inbjudan, vigselprogram och festprogram kommer vi beställa från calligraphen då vi vill ha ett enhetligt intryck, plus att jag tycker dom har så fina och stilrena produkter.

  • Äldre 17 Feb 13:56
    #6

    Hej!


    Vi har allt från Save the Date till inbjudningar och menyer för festen som man kan skräddarsy i våra mallar. Gå gärna in och titta:


    http://www.postedwithlove.se

    Bästa,


    Karin

  • Äldre 17 Feb 20:51
    #7

    Vi beställde inbjudningskort från Calligraphen och blev nöjda med både pris och kort. Sedan skrev jag ut insidorna på skrivaren hemma.

    Tackkorten beställde vi från Vistaprint. Eftersom kortens framsida enbart bestod av ett bröllopsfoto så beställde vi från den som var billigast.

  • Äldre 17 Feb 21:04
    #8

    Beställde våra från Anna Göran Design: annagorandesign.shop.textalk.se/sv/kort-till-brollop-fest/

    Var väldigt svårt att hitta några som passade vår stil, så blev jätteglad när jag hittade den där sidan. Hur fina kort som helst och man kan diskutera fram med hon som gör korten om hur de ska se ut. Hon skickar förslag på e-post innan de trycks.

  • Äldre 24 Aug 15:59
    #9

    Både Celine designs på etsy.com och borrowedandblue.se har fina och lite annorlunda inbjudningskort. 

Svar på tråden vart beställer ni inbjudningskort ifrån.