• Äldre 18 Dec 11:23
    4000 visningar
    12 svar
    12
    4000

    tips på bra fotografer ?

    vi ska gifta oss i juni i skokloster o nu letar vi fotograf. någon som har bra tips på några som inte är allt för dyra ?

  • Svar på tråden tips på bra fotografer ?
  • Äldre 18 Dec 11:27
    #1

    Vår fotograf heter Malin Norlén, tycker hon tar jätte fina bilder och är inte dyr.
    Lycka till  Tomte

  • Mathil­datige­r
    Äldre 18 Dec 12:08
    #2
    weddinghelena skrev 2013-12-18 11:27:24 följande:
    Vår fotograf heter Malin Norlén, tycker hon tar jätte fina bilder och är inte dyr.
    Lycka till  Tomte
    Vi frågade henne, men hon var redan upptagen vårt datum så det blev Jojosfoto istället. Fina bilder (de vi sett på hemsidan) och bra pris.  
  • Imad
    Äldre 9 Feb 09:33
    #3

    Hej
    Vad är er budget? Fotografering timmar?

    /Imad

  • Äldre 9 Feb 13:26
    #4

    Vi har bokat Helena Parmér. Hon är jätteduktig och har bra priser.
    www.helenaparmer.se/

  • lindaa­hl82
    Äldre 9 Feb 19:26
    #5

    Jag kan varmt rekommendera  Özgur , www.fotockholm.se  otroligt vackra bilder .

  • Äldre 9 Feb 21:51
    #7

    Kan varmt rekommendera Mathilda på www.sweetcolorful.se. Hon tar från 5000kr.

  • Äldre 19 Feb 22:03
    #7

    Kan varmt rekommendera sebastianekman.com

  • Äldre 24 Mar 21:31
    #8

    www.eliassado.se

    En fotograf i toppklass. Gör ingen besviken!

  • Äldre 24 Mar 22:14
    #9

    Skokloster ligger ganska nära mig, och jag är ledig 14/6. Jag har både paketpriser och individuella priser med offert.
    Mvh, Sandra Jensen 
    www.sandrajensen.se 


  • Äldre 25 Mar 15:28
    #10

    Kan rekommendera www.kirimoja.se
    Hon håller till i Enköping.

  • Äldre 29 Apr 17:30
    #11

    Hej!

    Titta gärna in på min sida www.weddingmemories.se 
    Jag är både frisör och fotograf

  • Äldre 16 Jan 20:03
    #12

    Vi rekommenderar INTE Malin Norlen


    Vi anlitade Malin Norlen (Stockholm) som fotograf till vårt bröllop. Anledningarna till att vi till slut valde henne, var hennes uppvisade entusiasm för uppdraget, och allt det som vi kunde få (eller åtminstone vad som vi utlovades) för priset: 5 timmars fotografering, redigering av drygt 200 bilder till perfektion, leverans inom max 8 veckor, och en fotobok. Priset för fotoboken skulle då inkludera arbete för att anpassa fotoformatet för tryckning och själva boken ? åtminstone det som vi blev lovade. Värt att NOTERA är att vi var tvungna att betala hela beloppet i förskott för att kunna få våra bilder.  


    Själva fotograferingen gick bra. Men tyvärr resultaten var allt annat än tillfredsställande! Fotona levererades 2 veckor senare än utlovat. Fotona var undermåligt behandlade, och det angivna priset för fotoboken täckte bara själva arbetet med att ?formatera? bilderna till rätt storlek; för att få själva boken var vi tvungna att betala minst lika mycket för Malin Norlens förmateringsarbete.


    Jag avråder alla att anlita Malin Norlen. Och om ni frestas att anlita Malin på grund av det jämförelsevis låga priset, se till att ni får alla överenskommelser svart på vit. Och se till att ni får betal först efter att ni har fått era färdigställda bilder (inte bara smakprover), för då är ni i Malin våld.


    Det sägs att man får det man betalar för. Det gäller oss i högsta grad; ett undermåligt arbete (för ett till synes lågt pris).

Svar på tråden tips på bra fotografer ?