• newyorkbruden

    sista-minuten-tips mottages:)

    Åker om en vecka till New York för att gifta mig! Vill gärna ha tips från er om allt mellan himmel och jord inför vår bröllopsdag:)

  • Svar på tråden sista-minuten-tips mottages:)
  • niriel

    Grattis! Mitt tips: glöm inte bort att ha kul! Alldeles för många brudar stressar upp sig över så mycket att hela bröllopsdagen blir som i ett stressigt dis, försök att släppa så mycket som möjligt och bara njut! Och se till att ha många bilder från förberedelser och liknande, det är de bilderna som fortfarande får mig att bli lyckligast när jag tittar på dem..

  • jennyckbengtsson

    - Ät lunch!
    - Njut av dagen! 
    - Ang alla foto rekommenderar jag dig att skapa ett onlinealbum där alla gästerna kan ladda upp alla sina foto som de tar. Jag anävnder Photago.com som jag försöker rekommender till så många som möjlgit då det är så lätt att anävnda för gästerna. Roligt att ha ett bildspel på festen med alla bilder som laddas upp.

     

  • newyorkbruden

    Tack, snälla, för härliga tips! Fotograf är bokad, lunch intages efter make up och hår på Elisabeth Arden, shopping är nummer Ett:) Roligt hoppas jag att vi får hela veckan och resten av vårt liv!

Svar på tråden sista-minuten-tips mottages:)