• Svar på tråden Hjälp mig välja diadem!
  • cata86

Det går inte att klicka på det lilla... det är bara det stora som kommer fram hela tiden...

• cata86

Oj..märkte nu att det kanske ändå funkade..men jag tycker att diamen är typ identiska :)

• Skogsblomma

Det lilla har mindre och fler blommor än det stora, annars är dom ju i samma stil... Vet inte vilket jag skall ta...

• MH2014

Jag skulle hellre lägga dem pengarna att hitta en duktig och kreativ florist som gör den åt dig som ni utformar den. Själv kommer jag dock inte använda äkta blommor, fast jag skulle velat, men gifter mig i vinter och synd att ha vissna blommor i håret ;) jag har löst det så att jag köpt stora och mindre tyg blommor en och en och på så vis kan jag skapa min egen variant :)

men för att svara på din fråga om de två du länkat till så tycker jag länk nr 1

• Skogsblomma
    MH2014 skrev 2013-12-01 09:40:17 följande:
    Jag skulle hellre lägga dem pengarna att hitta en duktig och kreativ florist som gör den åt dig som ni utformar den. Själv kommer jag dock inte använda äkta blommor, fast jag skulle velat, men gifter mig i vinter och synd att ha vissna blommor i håret ;) jag har löst det så att jag köpt stora och mindre tyg blommor en och en och på så vis kan jag skapa min egen variant :)

men för att svara på din fråga om de två du länkat till så tycker jag länk nr 1
    Det är en florist som gör dom faktiskt :) Hon skall även göra min brudbukett av tyg. Hon skall specialdesigna ett åt mig men bad mig att bestämma om jag ville ha många små blommor eller lite större men färre. Men jo det lutar nog mot stora blommor tror jag...
    thewildrose.se heter hennes hemsida
  • MH2014

Jamen dåså :)
    ska du ha samma blommor i håret som i buketten?

• Skogsblomma
    MH2014 skrev 2013-12-01 19:33:40 följande:
    Jamen dåså :)
    ska du ha samma blommor i håret som i buketten?
    Ja det kommer att matcha :) Skall ha en bukett från hennes nya minikollektion som kommer ut snart :) Fick tjuvkika! En tygbukett helt i ivory, med blommor som har mycket preciosapärlor broderade i mitten i brons, guld och creme. Är kär i den! Får lägga upp den här och visa när den är klar :) Så diademet blir som på bilden fast med andra färger på pärlorna då!
Svar på tråden Hjälp mig välja diadem!