• JW2014

Blue crown fashion och Anina?

Hej!Jag har bokat tid för provning av brudklänningar i dessa affärer i helsingborg.Nån som varit i någon av butikerna och kan ge sitt omdöme ?Är dom trevliga? Levererar dom klänningen i tid? osv..    

• Svar på tråden Blue crown fashion och Anina?
  • Ello

Har inte varit där men haft mailkontakt med blue crown fashion och dom var jättetrevliga och snabba med svar. Dom var också villiga att sända varor och det var inga sjuka överpriser på det. Glad Det hjälper kanske inte så mycket men jag tycker att det säger något om stället när dom är bra och vänliga och snabba på mail. Glad

• PatrikKristina

Jag har köpt min klänning på Blue Crown Fashion, den var på rea så den finns redan i butiken och väntar på mig =) Var även och provade på Anina. Väldigt trevliga på båda ställena, Anina har mycket större urval men är lite dyrare överlag tyckte jag....

Tror du kommer hitta fina klänningar på båda ställena!

• jennybn

Ja Anina är helt fantastiskt! De har otroligt bra service där. Man kan även kontakta dem via facebook och de svarar snabbt och bryr sig verkligen om sina kunder. Rekomenderar dem verkligen :)

• Förälskade

Åh vad roligt! Längtar så tills att jag köper min. Jag kommer nog inhandla kläderna till min son där hon har ju väldigt stort utbud!

Svar på tråden Blue crown fashion och Anina?