Brudklänning för mulliga kvinnor!!
Hej alla!
Behöver vekligen er hjälp!!
Vart kan jag finna brudklänningar med spets och vintagekänsla i storlek 46-48 i Sthlm? :) Är det några som har tips att dela med sig?
Tack på Förhand!
/Blivande Fru Th :)
Hej alla!
Behöver vekligen er hjälp!!
Vart kan jag finna brudklänningar med spets och vintagekänsla i storlek 46-48 i Sthlm? :) Är det några som har tips att dela med sig?
Tack på Förhand!
/Blivande Fru Th :)
Bridal outlet?
Jag är inte från Stockholm så jag känner inte till alla butiker där. Men många tipsar om just outleten om man är lite större
Tack!! Ska genast undersöka saken :) Provade klänningar idag i Eskilstuna, blev så himla besviken över utbudet. Ska gifta mig i maj så jag börjar bli lite stressad :)
Tack återigen! :)
Jag rekommenderar oxå www.bridaloutlet.se. Dom har även större storlekar. Trevlig personal. Lycka till!
Lilly är jättebra på större storlekar, särskilt om man är kurvig.
www.lilly.dk/
Sidan är dansk, men de har alltså butik även i Stockholm, bl.a. Man bör boka tid för att prova.
Lilly har verkligen underbara klänningar för oss kvinnor med kurvor!
Är det så att du åker till Linköping någon gång så rekommenderar jag varmt Bröllopshuset! Där behöver man inte boka tid för att prova och dem har brett utbud! :)
När jag letade brudklänningar i Stockholm var det många butiker som kunde ta hem brudklänningar i storlek 46-48 men i butik fanns bara provklänningar i storlek 34.