Brudklänning, ringar, blommor och tårta
Hej!
Det finns säkert redan en massa trådar om de saker jag undrar, men nu gör jag en ny iaf. Jag undrar om det är någon som kan hjälpa mig att rekommendera en skräddare, juvelerare, florist och konditor. Jag har nämligen väldigt specifika önskemål vad det gäller flera saker inför mitt bröllop. Jag vill bla ha en röd bröllopsklänning i lite medeltida snitt med gulddetaljer. Därför har jag bestämt att designa min klänning själv och låta någon sy upp den. Samma sak med ringarna då jag gärna vill ha dem med vikingamönster och rubiner.
Jag är utbildad konditor och florist, så jag kommer nog vara ganska kräsen när det gäller både blommor och tårta. Jag skulle tycka att det vore kul att hitta en florist som är van vid att göra stora bordsdekorationer. Vad det gäller tårtan så lägger jag stor vikt vid dekorationerna och skulle gärna vilja hitta en konditor som jobbar med sockerpasta/sugarpaste.
Så om det är någon som kan rekommendera något av dessa i stockholmsområdet skulle jag bli väldigt glad! Om ni har bilder på egendesignade klänningar eller ringar vore det jättekul om jag kunde få se på dessa!
Kram från Sanna