• mrskz

Hjälp! Gifter mig på Sön och har ingen klänning!

Hej!
    Nu behöver jag er hjälp!
    Jag gifter mig på söndag och har ingen klänning!! Den jag köpte känns plötsligt helt fel och supertråkig. 

Jag vill ha en klänning som är vintageinspirerad, utan släp eller väldigt stor utåtstående kjol då vi har en väldigt litet intimt bröllop i vårt eget hem.

(Jag bor i sthlm)

Någon som har några tips? Är evigt tacksam för hjälpen!!

Varma hälsningar
    Emma. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-11-11 10:43
    Justdet, helst inte dyrare än 1500:-

• Svar på tråden Hjälp! Gifter mig på Sön och har ingen klänning!
  • Chicita

Bridal outlet? 
    Ligger inte dom i Stockholm. Där borde du väl kunna hitta något som inte kostar skjortan också. Glad

Lindex kan väl ha (dom brukar ju ha någon "vintage-kollektion" för det mesta. 

• FrökenW

Finns en butik i Gamla stan, på Tyska Brinken tror jag, i närheten av Tyska kyrkan. Aldrig varit inne och vet inte var priserna ligger, men när jag gått förbi har jag tänkt just att deras klänningar skulle funka på en vintagebrud. Kanske värt att kolla om du har vägarna förbi. 

• iQbee

Little FAries i hägersten har rätt ekonomiskt utbud.. du kan alltid ringa och höra.. lycka till

• mrskz

Tuusen tack för tipsen!!! Hitrade en underbar klänning på Beyond Retro så nu har jag min drömklänning!

• Chicita
    mrskz skrev 2013-11-15 08:52:43 följande:
    Tuusen tack för tipsen!!! Hitrade en underbar klänning på Beyond Retro så nu har jag min drömklänning!
    Härligt Glad
    Kul att du berättade hur det gick också
  • Alyllyra
    mrskz skrev 2013-11-15 08:52:43 följande:
    Vad härligt!

Lycka till på söndag nu
Svar på tråden Hjälp! Gifter mig på Sön och har ingen klänning!