• Jjadeland

Brudklänning i Stockholm var?

Jag är ju själv inte från Stockholm och bor inte där heller men jag tänkte åka upp dit och kolla på klänning nästa år då min kompis bor nära och jag tänkte ju att hon skulle följa med. Nu till frågan: var hittar man en affär med trevlig personal, bra klänningar, mycket att välja på, olika prisklasser och där de känns bra att vara. De ska ju vara en härlig upplevelse de med, jag ser liksom de framför mig att jag och hon går dit och jag får hjälp att prova ut, massa olika, personalen är bra och duktiga och vet vad som passar och inte är krångliga eller snorliga. Någon som vet?

• Svar på tråden Brudklänning i Stockholm var?
  • FruForsmark

Hornsgatan har 3-4 bröllopsbutiker bla a stockholm brud och fest där jag köpte min.

Lilly och Garamaj ligger på birger jarlsgatan och bröllopsbutiken ligger vis st eriksplan.

Dessa butiker tycker jag var bra (kollektioner finns på deras hemsidor.

Jag gillar inte bröllopsbutiken på drottninggatan (bling bling klänningar) och inte bröllops outletet vid ropsen (ingen mysig miljö).

• Jjadeland

Är det en stor affär? Måste man boka innan man kommer dit? Svårt att se på hemsidan hur de ser ut och är menar jag.

• Nettan69

Nej inte på Brud och Fest, det är bara att komma dit. Helgullig personal. 

• Nettan69

Stockholm Brud & Fest är en bröllopsbutik och en webbshop. I butiken finner du ett stort utbud av brudklänningar, tärnklänningar, festkläder & näbbkläder till försäljning.
    Vårt breda sortiment av brudklänningar omfattar allt från det exklusiva till de lite enklare klänningar i alla prisklasser.
    Vi har festklänningar och brudklänningar i stora storlekar.

Vi har även en välsorterad herravdelning med högtidskläder både till uthyrning & försäljning.

Vi samarbetar med bland annat Alfred Angelo, Cavaliere, Demetrios, La Sposa, Nixa och White One.

Öppettider

Måndag - Fredag 11:00 - 18:00
    Lördag 10:00 - 14:00
    Söndag Stängt
    Julstängt 21/12-1/1

Vi har ej tidsbokning.

Välkomna!

• Tiarasara

Jag var och provade klänning på Bröllopskällan vid Hornstull på södermalm idag. Supertrevlig personal och jättefina klänningar! Rekomenderas verkligen!! :D 

• Krystal

Har inte varit där inne själv, men jag vet att det finns en klänningsaffär på St: Eriksgatan ( St Eriksplan) "Bröllopsbutiken" heter den iallafall.

• Myran 81

Vill tipsa om Bridal Outlet nära t-banestation Ropsten. Där går att göra verkliga fynd!
    Trevlig personal oxå. Rekommenderas!
    Lycka till! 

Svar på tråden Brudklänning i Stockholm var?