• Äldre 4 Nov 09:31
    4855 visningar
    15 svar
    15
    4855

    Försöker du går ner i vikt inför bröllopet?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Försöker du går ner i vikt inför bröllopet?
  • xMaria­x
    Äldre 4 Nov 10:34
    #1

    Inte än så länge, men jag kanske tar tag i det snart (men antagligen inte)


  • Äldre 4 Nov 10:36
    #2

    Nej, jag är nöjd med min vikt och klänningen passar perfekt så mitt mål är bara att hålla samma vikt fram till bröllopet.

  • iQbee
    Äldre 4 Nov 10:39
    #3

    Fastare is the word =)

  • Äldre 4 Nov 10:44
    #4

    55 kilo ska bort totalt innan 2 augusti! har kommit en bra bit, 16 kg minus nästan. :)


    2/8 -2014
  • Äldre 4 Nov 10:52
    #5

    Försöker snarare gå upp, men det brukar inte gå så bra. Har redan blivit mätt till klänningen så det bästa är nog att bara hålla sig i samma storlek =)

  • LinaNo­rdstro­m
    Äldre 4 Nov 11:03
    #6

    Nej det gör jag inte. Är normalviktig.

  • Äldre 4 Nov 11:16
    #7

    Nej jag försökte inte gå ner i vikt till bröllopet. Däremot födde jag barn 5 månader innan så jag försökte gå ner gravidkilona till min vanliga vikt (vilket jag gjorde). Det hade jag hållt på med oavsett bröllopet.


  • Äldre 4 Nov 14:46
    #8

    Nej jag försökte inte gå ner i vikt inför bröllopet.
    Jag ser ut som jag gör, ok jag är inte smal, inte ens "normalviktig"... Men jag är jag och maken älskar mig som jag är.

    Däremot försöker jag sluta gå upp, och kanske vända trenden och börja gå ner.
    Men bröllopet var aldrig målet eller ens en morot. Utan det handlar om min hälsa och mina leder Glad 

  • Äldre 4 Nov 14:48
    #9

    Nej, däremot försökte jag gå upp i vikt inför bröllopet. 

  • Äldre 4 Nov 15:25
    #10

    nepp.. och kommer mest troligt inte göra det.. träna allmänt gör jag, men inte just för bröllopet. 

  • Äldre 4 Nov 15:34
    #11

    Nej, det gjorde jag inte då jag inte har något att ta bort.......

  • 201402­22
    Äldre 4 Nov 16:10
    #12

    Jag vill gå upp 10 kilo. Min doktor rekommenderar mig detta. Då jag är vädigt i alla fall rättså smal.

  • stormh­elen
    Äldre 4 Nov 17:12
    #13

    Jag gick ner 10 kg inför mitt bröllop.


    Jag hade länge tänkt försöka gå ner de där kilorna men fick aldrik ärslet ur vagnen så att säga. Men när vi förlovade oss så fick jag verkligen motiavation till att gå ner och tog då tag i saken. Ångrar att jag inte gjorde det tidigare. Men bättre sent än aldrig heter det ju. =P

  • Äldre 4 Nov 17:17
    #14

    Jag har det senaste ett och ett halvt året gått ner 18kg, har lika mycket till kvar nästan - men bröllopet är inte motivationen. Hälsan är motivationen och nu, mindre än 2 månader innan bröllopet, så är motivationen verkligen på 0. Stress och viktnedgång går inte ihop för mig, så att inte gå upp i vikt är målet just nu :)

  • Äldre 6 Nov 10:36
    #15

    Skulle vilja gå ner ca 2 kg till, har ett barn på 9 mån så lite mer magträning och allmänt mer "fit" känns som att de vore på sin plats. Dock så skulle jag vilja detta även utan ett bröllop i planerna. Vill liksom tillbaka till min "gamla" kropp så gott det går :)

Svar på tråden Försöker du går ner i vikt inför bröllopet?