• Beccanli

    vad ger/gav ni i morgongåva?

    Vad ger/gav ni era karlar i morgongåva?:)Har nyss gett min blivande en fin klocka som tidig födelsedagspresent och han har ett gäng fina manchettknappar.Man kanske skulle satsa på en upplevelse av något slag:)   

  • Svar på tråden vad ger/gav ni i morgongåva?
  • Beccanli

    CoG skrev 2013-10-30 09:12:29 följande:Jag hade inte fixat något men av min nyblivne man fick jag halsband, örhängen samt den ring jag först tänkt ha som vigselring.....jag trodde inte att vi skulle ge något till varandraOj det var inte dåligt:).Blev han ´besviken´ att du inte hade köpt något till honom?.Självklart handlar det inte om att ge massa saker,men vill ge honom något speciellt på den stora dagen:)   

  • Beccanli

    Lajna skrev 2013-10-30 10:05:34 följande:Jag kommer ge min M2B ett bundet album med pin-up bilder på mig, ett litet ett.. Han älskar sånt och tänkte att det blir en kul grej att haWow det låter häftigt att göra ett album med fina,sexiga bilder att ge sin blivande.:)Går du till en vanlig fotostudio och gör det? 

  • CoG
    Beccanli skrev 2013-10-30 11:49:17 följande:
    det var inte dåligt:).Blev han ´besviken´ att du inte hade köpt något till honom?.Självklart handlar det inte om att ge massa saker,men vill ge honom något speciellt på den stora dagen:)

    Jag ville också ge något speciellt, men han får så mkt heltiden att inget kändes mer speciellt än ngt annat....


    Jag fixade en sån där ballong som man tänder och skickar iväg och som vi skrev våra namn på, ritade ett hjärta och skickade iväg tillsammans då vi varit gifta en vecka.

  • Milli

    Sån här har jag köpt och ska ge min man i morgongåva, en flasköppnare i form av en nyckel med text, key to my heart :)


  • ellie01

    Kommer som någon skrivit ovan, göra ett album med lite sexiga fina svart/vita bilder. 



    Hittade den här på pinterest.  
  • Lindlund

    Om du vill göra en morgongåva i form av en fotobok alltså! :)


    Var inte rädd för mörkret, ty ljuset vilar där
  • Beccanli

    Lindlund:jag bor i Västerås så har inte så långt till Stockholm.:) Det där ska jag fundera på,ser jättefint ut.

  • Beccanli

    Milli skrev 2013-10-30 13:31:02 följande:Sån här har jag köpt och ska ge min man i morgongåva, en flasköppnare i form av en nyckel med text, key to my heart :)Den var jättefin.:)

  • virrefo

    Vi kommer inte ha någon morgongåva däremot kommer vi tillsammans taturera in textstrofen från en av låtarna sen datum under

  • Rin
    Milli skrev 2013-10-30 13:31:02 följande:
    Sån här har jag köpt och ska ge min man i morgongåva, en flasköppnare i form av en nyckel med text, key to my heart :)
    Så fin! Får man fråga var du har hittat den? Vi kommer att ha nycklar som ett av våra genomgående teman i dekorationer, tryckmaterial och så, så denna vore ju helt perfekt.
Svar på tråden vad ger/gav ni i morgongåva?