• jennybj

Lokal Linköping

Jag söker lokal i eller i närheten av Limköping.. Det kommer bli ca 150-200 gäster. Det verkar vara svårt att få tag i en lokal som rymmer så många.. Någon som har tips? Jättetacksam i såna fall!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-24 16:35
    (Linköping ska det ju vara)

• Svar på tråden Lokal Linköping
  • Stampe

Brunneby musteries stora sal tror jag rymmer så många personer!

• widuse

Matverkstan nere vid stångån? Gästgiveriet Sörgården i skeda udde?

• jennybj

Tusen tack för er hjälp men dessvärre är alla dessa lokaler för små.. Letar febrilt men det är jättesvårt att hitta stora lokaler! Gästantalet kommer nog att sluta på ca 170 personer...så slänger ut en förfrågan igen... Någon?

• Kidneybönan

Restaurang Brigaden på garnisonen? Vi hade en jättelunch med jobbet där någon gång, i en angränsande sal, inte själva restaurangen. 

• bettansss

Elite Stora Hotellet på Filbytertorget har en festsal som rymmer så många. Vi var och tittade på den och tycker den är fin. Nackdelen tyckte jag var att man inte fick spela musik så sent eftersom det kan störa hotellets gäster. Tror de sa att man fick stänga av musiken vid midnatt men lät som att man kunde stanna längre och "hänga" där om man vill det, men utan musik då. 

• jennybj

Tusen tack för tipsen! Ska kontakta Brigaden så får vi se.. Elite Stora Hotellet går nog tyvärr bort med tanke på att festen isf måste avslutas så tidigt.. Det verkar inte helt lätt att hitta så pass stora lokaler..kanske får vi söka oss lite utanför stan?

• FrökenW

Flygvapenmuseum? Lite nördigt kanske men museum och liknande har ofta kapacitet för ganska stora tillställningar, och gillar man det de visar kan det ju bli hur kul som helst. Kolla med kultursamordnare på landstinget, eller stora företag var de brukar förlägga sina företagsfester. 

Svar på tråden Lokal Linköping