• Äldre 23 Oct 08:38
    2564 visningar
    3 svar
    3
    2564

    Hur mycket blommar?

    Hej, vi ska gifta oss nästa år jag vet inte hur mycket pengar och tid man ska lägga på blommor under bröllopsdagen? Vad är lagom i antal och i pris för blommor under sin stora dag? både dekoration, brudbukett, tärnornas buktetter och manens ros. tacksam för svar :)

  • Svar på tråden Hur mycket blommar?
  • Äldre 23 Oct 09:05
    #1

    Hej, beror ju helt på bukettens utformning, val av blommor och hur mycket ni vill ha. Ska ni ha ett stort bröllop med många buketter på borden så kostr ju det betydligt mer än om ni kanske dekorerar med en rosknoppar i små vattenskålar eller om ni har murgröna som slingrar sig på bordet. Bästa är att prata med florist hur ni vill ha och få en offert.

  • xMaria­x
    Äldre 23 Oct 09:25
    #2

    Det är helt omöjligt för oss att svara på.. Vi kommer att lägga ca 500-700:- för alla blommor, men det är för att vi inte bryr oss särskillt mycket om det.


    24 Maj 2014
  • Äldre 23 Oct 10:56
    #3

    xMariax skrev 2013-10-23 09:25:32 följande:Det är helt omöjligt för oss att svara på.. Vi kommer att lägga ca 500-700:- för alla blommor, men det är för att vi inte bryr oss särskillt mycket om det.24 Maj 2014Men lite så känner jag med, att jag hellre lägger pengarna på andra saker... men vad får ni då för den summan?

Svar på tråden Hur mycket blommar?