• Linabella

    Blåa tärnklänningar

    Är det någon som har ett bra tips på var man kan köpa/beställa kungsblå eller marinblå klänningar till tärnorna (som de även kan använda vid andra tillfällen), ska helst inte vara jättedyra då de ska stå för kostnaden själva.

    Bor i södra Sverige så om ni har ngt bra tips på butik så gärna i Blekinge, Småland eller Skåne :)

  • Svar på tråden Blåa tärnklänningar
  • Chicita

    Bonprix har väldigt bra priser och det fanns en del mörkblått där nu, så kika in där (precis  som TheD säger Glad ) 

  • TheD

    Jag beställde en topp/klänning från Bonprix..det är skumma stl så jag fick beställa en 36-38 istf 34-36. Så jag velade om jag skulle ha en 32-34 eller den stl som jag beställde. Någon finare klänning har jag inte beställt och kommer nog inte göra det heller men det säger inte att klänningarna kan vara fina och av bra kvalitet :)

  • Ekorren

    asos.com har många fina klänningar, köpte våra tärnklänningar därifrån. m.asos.com/mt/www.asos.com/Women/Dresses/Cat/pgecategory.aspx&via=top&WT.ac=nav%7CWW%7Cdresses&pgeSize=50&un_jtt_redirect Här är en sökning på blåa och marina klänningar. Har handlat där själv också, bra kvalitet och humana priser (på de flesta iaf). Annars kolla alla postorderföretag som ellos.se, laredoute.se, halens.se. Finns säkert flera som jag inte kommer på..

  • Ekorren

    Det blev något fel på den länken med sökningen, men välj bara blue och navy blir det över 400 träffar på asos :)

  • Chicita

    Jag har beställt en hel del från bonprix, och ofta får jag beställa en mindre storlek. Men dom är rätt bra att ha att göra med. Så det brukar gå smärtfritt att byta om man behöver det Glad

Svar på tråden Blåa tärnklänningar