• josefiin

    Roliga save the date kort?

    Finns det någon som kan tipsa om någon bra sida med roliga save-the-date kort?
    Har endast hittat en och det är Zazzle. Där fanns det ett enda!

    Skulle verkligen behöva lite hjälp nu, tack! :)

  • Svar på tråden Roliga save the date kort?
  • Isizgirl

    Hej, Kolla in vistaprints hemsida: vistaprint.se. Vi gjorde magneter (finns färdiga mallar eller så kan man ladda upp en egen bild) och skickade ut till alla :) Det uppskattades mycket!

  • Caledonia

    Jag gjorde egna med hjälp av ett kortprogram till ipaden. Där är en bild av oss i matchande onepieces och så lite skojig text sen printades korten ut på tjockt papper från panduro, de blev jättebra!

  • Nettan69

    Så här såg våra ut som jag skrev ut på lite finare papper. Har gjort dem helt själv Skrattande


  • teres77

    Vi har gjort egna som ska skickas i november... Det ska skickas via mms till alla inbjudna, och sen får de inbjudningskorten via post. Så här blev det; 



     
  • Alyllyra
    Fjärilen skrev 2013-10-07 16:36:50 följande:
    Sedan så beror det ju på vad ni definerar som roligt....
    Precis, vad menar ni med "roligt"? Har sett ett par som skickade ut disketter till alla gäster med "Boka datumet" skrivet på etiketten (eller de skrev nog "spara datumet" eftersom det var en diskett...). Det tyckte jag var roligt!

    Det finns ju hur mycket idér som helst beroende på vad ni har för intressen, tema, humor etc.
    Träbitar med gravering Tygmärken Klistermärken Bild på er tagen som en känd filmaffish/bokomslag/skivomslag Klippdockor Sån där fyra-kort-i-rad remsa som man får i fotoautomat Länk till en film (se om du kan hitta Tokig här på BT - hon gjorde en sån som var hur härlig som helst) Flaskpost (vi skickade små ginflaskor med inbjudan till våra gäster när vi skulle ha en annan fest med brittiskt tema) Ballong med tryck (såg det på nån hemsida)
    Bara fantasin och (möjligen budgeten) sätter ju gränserna  
Svar på tråden Roliga save the date kort?