• MaMa79

Någon som har tips på bra affär i Skåne som säljer brudklänningar

Bor i Helsingborg, men kan tänka mig att åka lite för att hitta DEN klänningen =) Någon som har tips på bra affär med fina brudklänningar?

Tack! 

• Svar på tråden Någon som har tips på bra affär i Skåne som säljer brudklänningar
  • MaMa79
    Förälskade skrev 2013-10-06 15:27:52 följande:
    Jag var och provade på Anina i Helsingborg, vackra klänningar och underbar personal.
    Tack då ska jag kolla hos dom. 
  • Stoxoz

Jag köpte också min hos Anina i Helsingborg. Var även i Halmstad och provade. Dhn butiken ligger på brogatan. Men på Anina var de vädligt trevliga och hjälpsamma

• Mimmi78

Hej! Jag var på Sernys i Ängelholm. Damerna där är jättetrevliga och hjälpsamma. Kändes väldigt ärliga i sin kritik, vilket är skönt. Fick gratis kemtvätt då klänningen var lite smutsig efter andra provningar.

• Caledonia

Den finns en affär på Södra Storgatan i Helsingborg också, bredvid Friskis & Svettis. Men jag var också på Anina och provade, tyckte dock de hade dåligt utbud av den sortens klänning jag sökte. Men det gjorde förvisso inte så mycket, fastnade för en av dem

Svar på tråden Någon som har tips på bra affär i Skåne som säljer brudklänningar