• Sarastina

    Behöver tips på trubadur och någon som kan sjunga i kyrkan!!

    Hej! 
    Jag ska gifta mig i Virsbo i mars 2014 och har precis börjat planera för bröllopet. Vi har bokat lokal och kyrka, men känner mig helt tom på förslag när det kommer till underhållningen. Är det någon som har nått bra tips på nån som kan sjunga i kyrkan och nån som kan spela fiol?
    Vi vill gärna ha en trubadur/trubadurer på festen också men känner inte till någon i Västeråsområdet.
    Hjälp!! Tips och råd..

     


    Planerar ett vinterbröllop 2014
  • Svar på tråden Behöver tips på trubadur och någon som kan sjunga i kyrkan!!
  • Piff

    Hej, hej!
    Jag går på folkhögskola och spelar folkmusik på tvärflöjt och kommer gärna och spelar tillsammans med en kompis som är väldigt duktig på att spela fiol (vi har båda spelat folkmusik i skolan i flera år nu).

    Om du hellre vill ha just någon som sjunger och någon som spelar fiol eller en annan musikgenre kan jag förmedla din önskan till någon lämplig person här på musiklinjen, vi är strax över 40 elever som spelar olika sorters musik och alla är duktiga på vad de gör.

    Lycka till och hör av dig om jag kan hjälpa till!

  • Piff
    Piff skrev 2013-09-30 22:06:02 följande:
    Hej, hej!
    Jag går på folkhögskola och spelar folkmusik på tvärflöjt och kommer gärna och spelar tillsammans med en kompis som är väldigt duktig på att spela fiol (vi har båda spelat folkmusik i skolan i flera år nu).

    Om du hellre vill ha just någon som sjunger och någon som spelar fiol eller en annan musikgenre kan jag förmedla din önskan till någon lämplig person här på musiklinjen, vi är strax över 40 elever som spelar olika sorters musik och alla är duktiga på vad de gör.

    Lycka till och hör av dig om jag kan hjälpa till!
    Hm, läste just att man inte fick göra reklam för sig själv... Ny som jag är här på forumet visste jag inte det och jag vet heller inte hur man tar bort ett inlägg... Foten i munnen

    Någon som vet hur man gör?
Svar på tråden Behöver tips på trubadur och någon som kan sjunga i kyrkan!!