• Sarah9­118
    Äldre 7 Sep 17:49
    2816 visningar
    4 svar
    4
    2816

    Viktväktarna

    Hellu=))!

    Någon som kör på vv lr har gjort de? Är det hållbart? Vill så gärna kunna tappa vikt och kunna äta vanlig mat. Ska i nästa vecka köpa gymkort och börja träna. Mitt mål är iaf att gå ner 15 kg till bröllopet som är i juni 2014. Någon annan som vill dela med sig av sin erfarenhet?=). Kraam*:) 

  • Svar på tråden Viktväktarna
  • Äldre 7 Sep 17:52
    #1

    Tänkte börja med viktväktarna oxå. Men jag har mycket mer att gå ner :( men jag vet att jag kommer klara de. Vi gifter oss i juni 14 oxå

  • Sarah9­118
    Äldre 7 Sep 17:57
    #2

    Ok:).Har du då tänkt att gå på möten eller vara online medlem?. Ja till 2014 hinner man gå ner massor=). Sen är frågan om hur strikt man ska vara. Det bästa kanske är att gå på ett möte och få prata med någon där. Tränar du något?=)

  • amerik­a
    Äldre 7 Sep 19:09
    #3

    Jag har varit med i VV tre ggr och har gått ner 17 resp 10 resp 12 kg. Jag gillar deras sätt att tänka och har flera kokböcker där poäng och sånt är uträknat. VV är det enda som har funkat för mig men jag har aldrog haft uthålligheten att gå ner så mycket så jag blir guldmedelm (eller vad det heter), dvs jag har aldrig nått min målvikt.

    Problemet för mig personligen med VV är att mina barn inte gillar den mat jag lagar. De vill inte har riktigt så mycket grönsaker och föredrar pasta och köttbullar eller kycklingklubba före filé. Så det blir lite krångligt att laga mat, helt enkelt. Och då har jag gett upp...  

  • Sarah9­118
    Äldre 8 Sep 15:29
    #4

    Ja det är ju lite knepigt när det kommer till matlagning och vad resten av familjen vill äta. De bästa kanske är att hitta något som varar i längden med. Verkar som worldofshape är ett grymt koncept, och mycket billigare än vv. Får väl testa mig fram och se vad som funkar:P

Svar på tråden Viktväktarna