• Svar på tråden Min man sjunger för mig i kyrkan!
  • amerika

Underbart!!! Tack för att du delar med dig av din duktige man och låter oss andra oxå få ståpäls och en liten tår i ögonvrån.....

• Ela
    amerika skrev 2013-09-01 14:20:05 följande:
    Underbart!!! Tack för att du delar med dig av din duktige man och låter oss andra oxå få ståpäls och en liten tår i ögonvrån.....

Kände att jag inte kunde låta bli!! Det var så mäktigt
  • amerika
    Ela skrev 2013-09-01 14:22:21 följande:
    Kände att jag inte kunde låta bli!! Det var så mäktigt
    Det förstår jag!! Strongt av honom att fixa det där, imponerad!! (funderar själv på att sjunga för min blivande så jag fattar vilka nerver det innebär!) Tack igen!!
  • Ela

Haha jaa han var lite orolig men vi var mest fnissiga o fulla i skratt hela dagen. Han har ju sjungit på massor av bröllop men kunde såklart inte föreställa sig hur det skulle vara på sitt eget. Lycka till om du beslutar dig för att sjunga :)

• frkmaria

Åh. Så fint. Jag hade så gärna velat att min blivande gjorde det. Han är väldigt musikalisk och sjunger fantastiskt men tyvärr inte högt... Jag tycker också om att sjunga, ett gemensamt intresse, men han vill inte att jag sjunger för honom heller. Jag tycker det är fint men han tycker det är cheesy. Synd men kul att din sjöng för dig! :)

Svar på tråden Min man sjunger för mig i kyrkan!