• Isasa

Är detta verkligen en brudklänning?

Jag vet att man får klä sig lite hur man vill när man ska stå brud, men jag vill ändå ha en generell uppfattning om denna klänning: www.tradera.com/vacker-brudklanning-brollopsklanning-stl-38-oppet-kop--auktion_301743_187642079 Ser detta ut som en brudklänning eller "bara" som en bal/festklänning? Jag föll pladask för den, men ju mer jag tittar på den desto mer osäker blir jag på huruvida det verkligen ser ut som en brudklänning eller ej... Era spontana och ärliga tankar?

• Svar på tråden Är detta verkligen en brudklänning?
  • aleydis

Det ser absolut ut som en bröllopsklänning! Inte min smak, men om du gillar du den så kör på det :)

• Milli

Tycker den var jättesnygg ja, kunde själv tänkt mig ha den på mitt bröllop om de inte vore för att jag redan köpt en ;)

• xMariax

Den funkar bra som både och skulle jag nog vilja påstå

24 Maj 2014
  • afturelding

Ja, det tycker jag att den gör :) Det finns ju massor med folk som väljer färgade klänningar, och det ser definitivt ut som brudklänningar med buketten och allt till.  Den här klänningen är ju till och med vit, även om kjolen är grå. Men grått är ju ingen skrikig färg på något vis, så den smälter väldigt bra in i det vita livet, speciellt eftersom att den plockar upp färgen från stenarna/paljetterna i livet.

• Chicita

Det är inte klänningen som gör bruden - det är bruden som gör klänningen Glad

Du kan komma i en enkel bomullsklänning och se ut som en brud, och du kan komma i en pampig lyxig designerbrudklänning och se ut som om du ska på niornas bal *typ*. Det är hur man använder assecoarer, vilken frisyr du har, platsen ni är på osv osv som utgör en helhet och gör dig till en brud eller en "festklädd bal-deltagare".

Så självklart kan du ha den där som brudklänning Solig 

Svar på tråden Är detta verkligen en brudklänning?