• Emma94

framhäva bysten på bröllopet

framhäva bysten på bröllopet
     vad tycker ni om de

• Svar på tråden framhäva bysten på bröllopet
  • Maddson

Till en viss grad skulle jag nog säga. Om man har ganska mycket former eller är lite större så passar man ju bättre med lite urigning t.e.x. men inte för mycket. Jag tänker knappt ha det alls för jag vill inte att när man kollar på bilder från en av de största dagarna i sitt liv att man bara ska se ett par tuttar eller att gästerna börjar fundera på vad man har på sig egentligen. Lite lagom skulle jag säga men det är upp till bruden Glad

• amerika

Alltså, nu verkar väl jag hur gammaldags och pryd som helst, men jag är förvånad över hur många klänningsmodeller som har riktigt vågade urringningar! Jag kan tycka att om det är någon gång som det är okej för en kvinna att verkligen vara feminin i sin framtoning och framhäva sin kvinnlighet och sina behag, så är det på bröllopsdagen. Men jag kan bara inte tycka att det känns bra att det man minns av brudens klädsel, var hennes urringning!

Visar några exempel nedan. Och som ni ser handlar det inte om stora bröst med för snäva urringningar...

Här är väl modellen för liten för klänningen verkar det som men snart ramlar de ju ut!

Sen finns det ju såklart ännu värre:

• Emma94

varb hittade du den sista bilden

• amerika

man googlar på trash weddings... finns tyvärr hur mycket som helst Förvånad

• amerika

Linda Rosings klänning var väl inte så himla lyckad heller....

• xMariax

Jag anser att det är skillnad på att framhäva och att framhäva.. Jag kommer framhäva bysten genom att ha en bra BH och modell som ger en fin form och siluett, sen kan man ju framhäva med världens urringning och det känns lite... Nja...

• Emma94
    xMariax skrev 2013-08-29 20:00:41 följande:
    Jag anser att det är skillnad på att framhäva och att framhäva.. Jag kommer framhäva bysten genom att ha en bra BH och modell som ger en fin form och siluett, sen kan man ju framhäva med världens urringning och det känns lite... Nja...

fint
  • Chicita

Jag håller med xMariax
    Det är stor skillnad på att ha rätt BH på sig så man får en fin siluett och kanske lite klyfta - mot att mer eller mindre visa allt utom själva vårtgården.
    Urringat nästan ner till naveln + ner till rumpan så man nästan ser vart skinkorna delar sig är inte jätteclassy.
    Men man kan ha en riktigt sexig klänning som visar mer än den döljer och ändå vara classy om man väljer rätt modell.
    Se bara på Pernina Tornai's klänningar med genomskinliga korsettliv exempelvis. På rätt brud ser det bara lyxigt ut. På "fel" brud se det ut som om dom borde ställa sig i ett gathörn och ragga kunder Tyst

• Marione

Rent generellt tror jag att det är som så att ju mindre byst man har desto mer kommer man undan med. Ju större byst desto trashigare ser det ut.... Personligen kommer jag att tona ner brösten. Har D/E-kupa och är strl 36-38 vilket gör att det ofta blir vulgärt istället för små-sexigt.

• CarolinZ

Jag är partisk, eftersom jag själv hade en ganska så djup V-ringning på min klänning, men i mitt fall kände jag att det snarare skapade en illusion av att jag är mer timglasformad än vad jag är, eftersom jag egentligen är mer päronformad. Jag tror inte att nån blev distraherad iaf :)

• Marione

Fast jag tycker att en djup ringning kan vara riktigt fint o önskar att jag kunde ha det. Men jag som är timglasformad ser lätt ut som Betty Boop i urringat o det är inte å kul på sitt bröllop. Skulle vilja kunna ha en fin v-ringning men kommer inte undan med det så att säga. Bilderna på klänningarna ovan (inte sista) tycker jag kan vara fint, men inte om man som jag är rätt framtung.

• Chicita
    Marione skrev 2013-08-29 22:25:06 följande:
    Fast jag tycker att en djup ringning kan vara riktigt fint o önskar att jag kunde ha det. Men jag som är timglasformad ser lätt ut som Betty Boop i urringat o det är inte å kul på sitt bröllop. Skulle vilja kunna ha en fin v-ringning men kommer inte undan med det så att säga. Bilderna på klänningarna ovan (inte sista) tycker jag kan vara fint, men inte om man som jag är rätt framtung.
    Som sagt.... rätt klänning på rätt person Glad
    Är man väldigt bystig så kanske man ser ut som en playboybrud i en viss urringning. Medans en tjej med B-kupa kan se väldigt fin och lagom sexig ut Glad

Att puscha upp tuttarna och göra allt för att dom ska synas och kanske knappt ha tyg som täcker dom tycker jag dock inte är särskilt snygg.
    Men rätt urringning - på rätt person... Ja självklart Solig 
  • CJ5

Framhäva bysten? JAPP Framhäva brösten? NEPP!

Jag menar med det att i mitt tycka välj gärna en klänning som skapar illusioner och framhäver, använd en bh som lyfter. MEN ha för sjutton kläder på dig. Ingen liten bikinibh eller så. Visa inte för mycket hud. I MITT tycke! 

• Vichy

Den här tycker jag nästan är värst av de jag hittar på nätet... När vi snackar för liten överdel..

• CJ5
    Vichy skrev 2013-08-30 09:32:56 följande:
    Den här tycker jag nästan är värst av de jag hittar på nätet... När vi snackar för liten överdel..

OH Herre min get!
Svar på tråden framhäva bysten på bröllopet