• Ela
    Äldre 27 Aug 09:26
    3169 visningar
    5 svar
    5
    3169

    Fransförlängning - tips!

    På lördag smäller det! Fransarna är på plats och jag är SÅ nöjd att jag måste dela med mig av det! Sitter på mobilen och kan ej bifoga (som ni vet) bilder. Länkar till dessa o info här: elabelabus.blogg.se/2013/august/fransforlangning.html Är såååå himla nöjd! Nu behöver jag inte bekymra mig för rinnande mascara när min blivande man sjunger i kyrkan haha. /pirrig och förväntansfull

  • Svar på tråden Fransförlängning - tips!
  • Tessa
    Äldre 27 Aug 19:33
    #1

    Jättefina fransar! Är det syntet-strån eller riktiga?

    Jag har också funderat på att testa fransförlängning, men jag bär linser och vill oftast ha vattenfast mascara eftersom det inte smular lika mycket. Har läst att man inte får använda vattenfast mascara när man har fransförlängning. Och det medel från Loreal jag använder för att ta bort mascaran innehåller olja, och det har jag också förstått att man inte ska ha på en fransförängning. Vad har de sagt till dig?

    Hoppas ni får en underbar dag på lördag! Glad


    Herrgårdsbröllop 1 Augusti 2015. Old Hollywood goes Countryside.
  • Äldre 27 Aug 20:35
    #2

    Åh så fina!!! Jag vill oxå himla gärna testa en fransförlängning! Färgar man fransarna samtidigt då? Mina fransar är vanligtvis så ljusa att de nästan inte syns alls utan mascara på! Sen är jag så rädd om mina fransar, finns det risk att de kan trilla av? Ens riktiga fransar alltså?

  • Ela
    Äldre 28 Aug 00:07
    #3

    Tack!! Oh ingen mascara behövs - som du ser! :) Annars inga produkter med olja som du sa. Det är silkesfransar. Oh längtar!!! :))

  • Ela
    Äldre 28 Aug 00:10
    #4

    Man kan färga, jag gjorde det inte. Har även svart lim = mer markerad fransrad. Du tappar ju några av dina egna fransar varje dag, ingen skillnad med lösögonfransar.

  • TBs
    Äldre 1 Nov 16:14
    #5

    Kika in min sida , finns lite information om fransförlängningar där :)

Svar på tråden Fransförlängning - tips!