• Äldre 21 Aug 15:27
    2492 visningar
    8 svar
    8
    2492

    Fotografer Kristianstad m omnejd

    hej jag söker bra roliga fotografer till nästa års bröllop i kristianstadsområdet.
    jag är inte villig att ge flera flera tusen för något sådant, men vill ändå ha fina fotografier. hellst hade de varit kul med en fotograf som kunde vara med lite innan vid förberedelserna, under bröllopet i kyrkan, foton efter och fetsen med mingel (inte allt för sent på natten) , jag menar att detta borde de väl finnas mingelfotografer som kan göra för en billigare peng än dom allra seriösaste fotograferna med egen studio och sånt?

    tipsa gärna om alla ni vet, stort som smått,

  • Svar på tråden Fotografer Kristianstad m omnejd
  • Äldre 21 Aug 21:08
    #1

    Kanske perhenning.com/?

  • Äldre 22 Aug 14:47
    #2
    marie 81 skrev 2013-08-21 21:08:24 följande:
    Kanske perhenning.com/?
    han verkar bra, men ändå lika dyr. fast nr 2 i hans prislista att vigsel och fotografering för 5.500 var väl liite okej. tack för info.
  • Äldre 4 Feb 14:36
    #3

    Favoritar denna Jessica då vi också letar ;)

  • Äldre 4 Feb 16:25
    #4

    Vi har bokat denna: digitaliz.se. Vet flera här på forumet som haft honom och dom har varit väldigt nöjda :) Priserna verkar ok och han har bra med erfarenhet.

  • Malov8­6
    Äldre 7 Feb 22:58
    #5

    Goran är trevlig och rolig - goranmedia.com - paket från 4500 kr betalade vi för och uppåt beroende på vad man vill ha såklart.

  • Imad
    Äldre 9 Feb 09:16
    #6

    Hej,
    Jjadeland, vad är din budget och hur länge ska fotografen vara med?

    /Imad

  • Äldre 9 Feb 21:53
    #7

    Kan tipsa om Mathilda på www.sweetcolorful.se. Vet art hon har haft erbjudande om man gifter sig en vardag.

  • Äldre 9 Feb 23:04
    #8

    Www.sweetcolorful.se kan jag varmt rekommendera!!! Hon har vi bokat! Tar helt fantastiska bilder, mycket värme!!!

Svar på tråden Fotografer Kristianstad m omnejd