• Äldre 20 Aug 12:00
    1841 visningar
    3 svar
    3
    1841

    The Make Away - Stockholm

    Jag hade bokat företaget "THE MAKE AWAY" till att fixa smink och hår till mitt bröllop i somras.Jag vill nu bara tipas er alla som ska gifta sig att INTE boka dessa. 1,5 vecka innan bröllopet var jag i panik tvungen att hitta någon/några som kunde fixa hår oxh smink, inte direkt vad jag hade tid med. Och dessutom var det svårt att hitta några så nära inpå mitt i sommaren.Jag hade bokat ett flertal provsminkningar som alltid bokades om och vid sista tillfället dök hon inte ens upp och hörde inte av sig..  Jag fick visserligen ett trevlig mejl från företaget efter som bad om ursäkt men jag anser att efter så många tabbar som de gjort borde de ringt upp mig personligen.Hoppas detta blir till hjälp för andra och lycka till i erat planerande.      

  • Svar på tråden The Make Away - Stockholm
  • HannaL­S
    Äldre 20 Aug 21:35
    #1

    Vad tråkigt!
    Min kompis som gifte sig i somras la upp ett uppdrag på minmakeupartist.se och kunde sen välja mellan en massa duktiga makeupartister:) Ett tips bara.

  • linnea ros
    Äldre 9 Sep 18:12
    #2
    HannaLS skrev 2013-08-20 21:35:08 följande:
    Vad tråkigt! Min kompis som gifte sig i somras la upp ett uppdrag på minmakeupartist.se och kunde sen välja mellan en massa duktiga makeupartister:) Ett tips bara.



    Har också använt dem. Mycket bra ju! Hittade en superduktig makeupartist som jag kommer använda till bröllop men också till andra fester. Vi ska ha möhippekalas för en vän och då ska hon komma och sminka. Sjukt kul idé!
  • Äldre 10 Jan 22:44
    #3

    Hej Kajin

    Jag som skriver detta är VD för Make Away och jag känner väl till ditt ärende. Med detta inlägg vil jag börja med att beklaga för de brister i hanteringen som skedde vid ditt bokningstillfälle. Make Away har sedan starten 2012 alltid haft en hög ambition att gör det bästa för våra kunder och vi har gång på gång smickrats och utvecklats tack vare de lovord som vi fått av tidigare nöjda kunder. Men i just detta fall misslyckades vi.
    Det kändes verkligen illa då och det gör det fortfarande när jag läser ditt inlägg. För det första; Den make up artisten som hanterade din bokning är inte längre verksam hos oss. Jag hade ett långt samtal med henne efteråt och förklarade att det som hänt var en fullkomlig katastrof. Så här får det inte gå till!

    Idag arbetar vi enbart med makeup artister som förstår vikten av utmärkt service och ett riktigt bra hantverk. Jag minns vår dialog då jag i efterhand nåddes av informationen om hur bristfällig kommunikationen varit från henne/ oss till dig. Så med facit i hand, absolut så borde jag ringt upp dig och bett dig om ursäkt personligen. Det får jag ta på mig och lära mig av i framtiden. 
    Om det finns något vi eller jag kan göra nu för att du ska återfå förtroendet för oss så är jag i idel öra. 

    Vänligen 
    Jacob 

     

Svar på tråden The Make Away - Stockholm