• Forumvärd

    Tävling:Visa din sommar i bilder vinn presentkort på 1000:- hos Qpix

    Visa din sommar i bilder-vinn presentkort på 1000 kronor hos Qpix!


     Vi närmar oss slutet av augusti, så låt oss hålla greppet om sommaren ett litet tag till. Solig


    Ladda upp en bild (eller flera) som symboliserar din sommar.


    Motivera varför du ska vinna.


    Priset är ett presentkort på 1000 kr hos Qpix komplett fotolabb- ett utmärkt tillfälle att ta dina bilder ett steg längre.


     Vinnare utses av Bröllopstorgets jury den 5:e september.


    Du måste äga rätten att publicera bilden.


    Lycka till! Solig



     

  • Svar på tråden Tävling:Visa din sommar i bilder vinn presentkort på 1000:- hos Qpix
  • mirran2

    På väg ut mot flygande äventyr..



    Hjärta Kärlek Hjärta


    Love lift us up where we beling!


    Jag är inte rädd..jag kan flyga...


    Jag vågadeGlad


    För lite mer än en vecka sen förlovade jag och sambon oss i Alanya/Turkiet, i förlovningspresent fick jag denna parasailing, jag som i vanliga fall är höjdrädd, men jag gjorde det och var så stolt efteråt, det var en underbar upplevelse tillsammans.

    Om jag skulle vinna så hade jag gjort canvastavlor utav några av bilderna.
  • ellenedward

    Denna sommaren har varit magisk. Jag och min man har njutit av att att se vår son för första gången uppleva allt en sommar ska: bad, sand, sol, god mat, familj, vänner och kärlek... Han har lärt sig att gå och att det bästa som finns är att pussas. Jag har även fått ta del av några fantastiska bröllop, där kärleken flödat och vädret och stämningen har varit fantastiskt. Här är några av alla bilder som jag nu drömmer om att få upp på väggen här hemma som jag målat om i sommar. Den vill jag fylla med allt detta vi fått uppleva så att det lyser upp hela vintern och får oss alla tre att minnas det som är den bästa sommaren i våra liv. 
    (Jag har tagit alla bilderna.)

    en kväll på stranden som osade av kärlek...



    ...och ren glädje!


    här var dagen då vi doppade oss i havet och plockade blommor att sätta i håret...


    och Leo lärde sig att busa med sanden till pappas stora förtjusning! 


    här en riktigt riktigt rolig dag fylld av kärlek och bus!


    och tillslut en av mina absoluta favoriter... här plockar vi blommor i skogen till en vän som fyller år.

  • Forumvärd

    Fantastiska bilder! Solig
    Juryn kommer får ett tufft jobb.

    Ni som inte redan laddat upp bilder eller ni som har flera fina bilder på lager- passa på att ladda upp dom i tråden!
    Finfint pris från Qpix Ligger i potten Solig

  • stormhelen

    Då vi satt på balkongen i vår lägenhet fick vi plötsligt lite oväntat besök då två balonger nödlandade mitt bland husen. 



    Jag och min m2b har pratat i flera år om att besöka fjärilshuset i Hagaparken. I år tog vi oss i kragen och åkte dit, och oj vad mycket vackra fjärilar vi såg där.


    Vi får se om man kommer ha lite fjärilar i magen på bröllopet, nu är det bara 17 dagar kvar! =D


  • Martinalin

    Efter en underbar sommar med resor som tog oss såväl till Skellefteå som Italien och England överraskade min kille mig genom att fria på en gata i ett ösregnande London för en vecka sen! Han tog fram en ask med ringar och började gå ner på knä. Jag minns inte exakt vad som hände. Det var ett virrvarr av kramar, genomblöta kläder, immiga glasögon och röda bussar som skvätte ner oss ännu mer. Min mascara regnade bort. Jag skakade i hela kroppen. Ringen var av guld, enkel och slät precis som jag ville ha den. Känslan av att se en ring på hans finger: makalös! Nu planerar vi ett mindre vårbröllop, och om jag vann skulle jag kunna göra riktigt fina tackkort till vänner och familj som ett minne av det största som hänt mig!


    Jag och min älskling åkte till norra Italien. Vad kan jag säga, utsikten var underbar.
  • Martinalin

    Ber om ursäkt för ett nytt inlägg, men bilden kom inte med på den förra. Kanske för att jag gjorde det via mobilen.



    Underbar utsikt...


    Lycka!
  • TeSsAn90

    En sommar med mycket sol och fantastiska äventyr.. :) 
     

  • xMariax

    Den här sommaren tog jag studenten, vilket var en av mina hittills bästa dagar (förrutom sonens födelse såklart), det var också första sommaren med resa både för mig och 1,5 år gamla sonen. Vi åkte till gotland där vi njöt av god mat, medeltid, havet och trevligt sällskap. En av de bästa sommrarna hittils och fler ska det bli!



    Studenten var skitkul rent utsagt! Detta är en bild av mig och min älskade pappa.


    Vackra visby
     



    Lite av den lilla stranden vid havet som vi hittade


    Min son i Visby


    En manet vi hittade


    Min lilla piraya <3




    Min son tillsammans med sin farfar (min blivande svärfar). Min son har alltid varit väldigt förtjust i just sin farfar



    Sista kvällen på Gotland spenderades på en resturant i Visby.


    Jag vill vinna av många olika orsaker..
    Vi bor i en hemskt ful lägenhet just nu och vi har bott här sen 1 år tillbaka, med lite foton (vi har inga) på väggarna skulle det kännas lite mer som ''hemma'' vilket också skulle få mig att må bättre. Tyvärr har vi inte råd med det nu när vi sparar varenda slant vi får över till bröllopet som äger rum i Maj nästa år.
    Min blivande man har nyligen börjat jobba, så jag och sonen är ensamma mycket nu och det skulle vara trevligt med lite nya foton.

    Och så tillsist: Jag skulle bli så himla glad!  
    24 Maj 2014
  • ThereseV

    Hoppas det inte är för sent att tävla:) 
    Jag har tyvärr inte kvar många några biler från i sommar som jag själv har tagit, eftersom min telefon har fått för sig att gå och dö men jag får väl visa lite bilder från den absolut bästa dagen i sommar istället:) 
    Jag skulle vilja vinna så jag kan överraska min man med en canvas-förstoring av något av alla foton från bröllopet:D








  • Forumvärd

    Tack för alla superfina bilder! Solig
    Nu lämnar jag över tråden till vår jury och återkommer när jag har beslutet i min hand.

  • Forumvärd

    Nu har jag beslutet! Solig

    Det har kommit in så fina bilder och vart och ett doftar sommar och sol. Så det har inte varit ett lätt beslut för vår jury.

    Motiveringen lyder:
    Mod,kärlek och solsken i en och samma bild. Starkt att våga lätta ankare trots höjdskräck. En canvas på väggen blir ett kärt minne.
    Ett stort grattis till Mirran2 Solig



    Och här lyfter dom!


    Grattis!
    Inboxa din adress och dina kontaktuppgifter till mig så snart som möjligt.Solig
Svar på tråden Tävling:Visa din sommar i bilder vinn presentkort på 1000:- hos Qpix