• 20140222

    Är det ett bra pris?

    Det var nästan ingen som svarade i min förra tråd: www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m4327542.html 
    Så jag gör om den lite. Hoppas på svar nu. 

    Vi var och letade efter en hårsalong som dels kan göra håruppsättning och smink på mig för bröllopet.
    (Brudfrisyr & brudsminkning). Samt göra min fästman fin också.

    Det ända som vi hittade var detta:  www.skonhetsfabriken.se/vart-utbud/salong/brollop

    Jag undrar om detta är ett bra pris? Vi kan INGET om sådant här. Så vi undrar om det är bra? eller dyrt? 

    Tack för hjälpen! Glad

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-08-10 21:29
    Okej, det blev något fel med länken.
    Försöker igen här:
    www.skonhetsfabriken.se/vart-utbud/salong/brollop

  • Svar på tråden Är det ett bra pris?
  • 1337Lise

    Jag betalar mellan 1000 och 2000 för hår, och 1500 för smink (men då fick jag produkter för 500 kr), så jag antar att det inte är dyrt.

  • Stoxoz

    Jag betalade 2600kr har jag för mig för håruppsättning och smink. För tärnorna betalade jag 600kr/pers men då var det endast håruppsättning inget smink

  • Cattacia

    Inlägget på rejta är borttaget. Synd för det var en viktig tankeställare innan man bokar sig vid en salong för bästa pris/resultat.Vart tog yttrandefriheten vägen?    

  • 20140222

    Tack för alla svar! Jag tror jag kör på det erbjudandet jag fick på 3.500 kr. Känns ändå okej!Skrattande

  • Pillan

    Får hår betalade jag 2700 för mig och min tärna. Tror "min" del var 1700. Sminket kostade 1500 och då ingick en komplett provsminkning. Får håret hade jag bara ca 15 min konsultation, ingen provippsättning. 3500 för allt låter ok tycker jag :)

  • Cattacia

    Kan varm rekomendera "hårstaylisterna" i Upplands Väsby. De ska vara utibldade vid Björn Axe´n Academy enligt uppgift eller Ulrika Gedin http://underbarahandersthlm.se/?p=405. Har aldrig hört att hon har misslyckats någon gång.

    Många med mig uppfattar Ulrika som seriös som kan vara ett extra plus i kanten.

Svar på tråden Är det ett bra pris?