• Emsofia

    Bruduppsättning Göteborg

    Hej!Jag gifter mig i mitten av september men har ännu inte bokat tid för håruppsättning och letar nu för fullt efter en frisör. Jag är ute efter en mindre salong där det inte är så mycket spring, i centrala stan eller Frölunda.Jag har tänkt mig en romantisk/bohemisk uppsättning, typ någon form av knut, gärna med någon blomma. Jag vill betala max 2500 kr.Är det någon som har något tips?      

  • Svar på tråden Bruduppsättning Göteborg
  • LinneaR

    Jag var på Studio Aveny och då jag aldrig varit där förut så var det lite av ta grisen i säcken....Jag bokade "vanlig uppsättning" så det blev ju ännu mer riskfyllt då, men jag ville inte betala multum, så deras timpris på 550 kr passade mig bra (min uppsättning tog en timma). De har dock brudupssättning som kostar 2500 (tror jag) inkl provuppsättning. Jag ville ha en klassisk svinrygg så kände inte att jag behövde prova innan. Jag hade med mig egna hårblommor som hon använde i frisyren.

    Jag blev verkligen jättenöjd med min frisyr och hon som gjorde den var väldigt trevlig och lyssnade på mina önskemål och även gav tips mm...jag kände mig trygg:) Jag var helt ensam där, så inget spring i lokalen.

    www.studioaveny.se/index.php

  • Emsofia

    LinneaR skrev 2013-08-07 19:31:52 följande:Jag var på Studio Aveny och då jag aldrig varit där förut så var det lite av ta grisen i säcken....Jag bokade "vanlig uppsättning" så det blev ju ännu mer riskfyllt då, men jag ville inte betala multum, så deras timpris på 550 kr passade mig bra (min uppsättning tog en timma). De har dock brudupssättning som kostar 2500 (tror jag) inkl provuppsättning. Jag ville ha en klassisk svinrygg så kände inte att jag behövde prova innan. Jag hade med mig egna hårblommor som hon använde i frisyren.Jag blev verkligen jättenöjd med min frisyr och hon som gjorde den var väldigt trevlig och lyssnade på mina önskemål och även gav tips mm...jag kände mig trygg:) Jag var helt ensam där, så inget spring i lokalen. www.studioaveny.se/index.php för tipset!   

Svar på tråden Bruduppsättning Göteborg