• Äldre 6 Aug 20:50
    4584 visningar
    22 svar
    22
    4584

    Vår bröllopsdag...BILDBOMB! :)

    Den 29 juni 2013 var det äntligen dags för oss att bli man och fru! En helt underbar dag fylld med massa skratt, glädje, pirr i magen, glädjetårar och KÄRLEK i överflöd! Hjärta

    Dagen började tidigt för mig och mina vänner. Kl 8.00 hos frissan och styra iodrning håret



    Sen var det dags för sminkning hemma hos mig....


    Sen var det lunch med mina vänner, syster och bror. Min bror var även dagens fotograf :) Fick inet i mig särskilt mycket lunch för nu var jag PIRRIG :)



    FOTOGRAFERING på Djäkneberget!!











    Limousinefärd till vigseln!! Nu är det nära o det pirrar bra i våra magar :)



    VIGSEL!! Vi hade en borgerlig vigseln i bygdegården där vi senare även hade festen!

    Min yngsta systerson skulle strö ut rosblad o han tog uppgiften på högsta allvar o la ut ETT blad i taget i en lång fin rad... plutten då :)


    Vi går in till musiken "Marry me" av Train som sjungs av vår vän...såå vackert!



    Min fina bukett med rosa rosor o rosa nejlikor!


    Min fina systerson var ringbärare!


    Min kära syster läste en sån fin dikt- tårarna föll!



    RINGVÄXLING!!


    Vår vigselförrättaren kommentar efter han förklarat oss man och fru: "Vill ni pussas nu eller sen?" HAHA!
    NU såklart! ;)



    NYGIFTA! Och möts av släkt o vänner och ett hav att såpbubblor o gratulationer och hurra-rop :)



    Jag med mina fina vänner o värdinnor för dagen


    Vi minglade i trädgården utanför bygdegården...drack bubbel, snittar o jordgubbar...pratade, kramades och skrattade. Sen var det dags att sätta sig till bords.

    Lite bilder på dukningen....





    Vi hade buffé och maten var supergod och under middagen så var det många fina och känslosamma tal och roliga tal och allsång och annat tok...Underbart!


    Dags för tårtan! Supergod tårta som min kära mamma bakat :)





    Första dansen till "I wanna grow old with you"- Westlife


    Sen drog festen igång och den inleddes av fågeldansen...haha :)


    En helt underbar dag från början till slut! Så mycket kärlek och glädje och jag är så otroligt glad och stolt att vara fru till världens finaste man! Min stora kärlek som jag älskar av hela mitt hjärta Hjärta
  • Svar på tråden Vår bröllopsdag...BILDBOMB! :)
  • viXan
    Äldre 7 Aug 14:04
    #11

    Ni sprudlar verkligen av lycka på alla bilderna!!


    Tack för att du ville dela med dig o ge en massa inspiration och enegri till oss anda här på BT <3

  • Äldre 7 Aug 16:56
    #12

    TACk för era gratulationer och era fina ord :)

  • CoG
    Äldre 7 Aug 21:09
    #13

    Fantastiskt fina bilder :D

  • Alvsti­na
    Äldre 7 Aug 21:20
    #14

    Tack för att du delar med dig. Fantastiskt roligt att se era bilder!! Grattis!

  • CoolJe­n
    Äldre 7 Aug 23:48
    #15

    Grattis! Så fint ni verkar haft det.

    Säljer du möjligtvis servettrngarna och caketoppern?

  • Helipa
    Äldre 8 Aug 08:01
    #16

    Superstort grattis! Verkar ha varit en helt underbar dag och ni ser så lycliga och härliga ut!!! Och gulle, din systerson, jag dör en smula!!!

  • Äldre 8 Aug 08:22
    #17

    Stort grattis! Härliga, vackra bilder. Här satt även jag med ett leende på läpparna genom alla bilder. Och, ja jag skrattade högt över din systerson :D
    Vackert par, det är ni och man ser hur lyckan strålar.

  • LARSp1­0
    Äldre 8 Aug 08:49
    #18

    Grattis!!Härligt detta kallar jag en bildbomb Glad

  • Äldre 8 Aug 10:48
    #19

    Superfint! Ni är så vackra och ni ser så kära ut! Grattis!!

  • LARSp1­0
    Äldre 9 Aug 15:59
    #20

    Hoppas få uppleva detta ngn dag.. GladGrattis och tack för att ni delar med er..

  • Äldre 10 Aug 11:06
    #21
    Helipa skrev 2013-08-08 08:01:28 följande:
    Superstort grattis! Verkar ha varit en helt underbar dag och ni ser så lycliga och härliga ut!!! Och gulle, din systerson, jag dör en smula!!!
    Tack! Ja visst var det gulligt...:)
  • Äldre 10 Aug 11:07
    #22

    STORT tack till er alla för era fina ord!! Åh vad jag längtar tillbaka när jag ser bilderna- en dag jag gärna skulel vilja uppleva igen o igen ;)

Svar på tråden Vår bröllopsdag...BILDBOMB! :)