• Dalton­Moore
    Äldre 5 Aug 13:41
    8946 visningar
    5 svar
    5
    8946

    Makeup artist i Skåne (Lund-Helsingborgs trakten)

    Hej Jag letar efter makeup artist (och hår stylist) i Skåne, om någon har bra tips eller erfarenhet? Jag bor i Helsingborg men ska gifta mig norr om Sjöbo, gärna någon sim kan komma "hem" till en. Tacksam för all hjälp

  • Svar på tråden Makeup artist i Skåne (Lund-Helsingborgs trakten)
  • HannaL­S
    Äldre 20 Aug 21:50
    #1

    Då ska du absolut spana in minmakeupartist.se med bara frilansande makeupartister. Där kan du söka på bröllop i galleriet och se vilka makeuper du gillar och sen kontakta den artisten. Eller lägga upp ett uppdrag så blir du kontaktad av artister nära dig. Finns många där som är superduktiga och jobbar extra med bröllopsmakeuper;) Lycka till!

  • Carina­10
    Äldre 21 Aug 09:17
    #2

    Jag ska ha en som kommer från Malmö. Hon kör dit jag ska göras vid så jag åker inte till henne.
    Hon är lyhörd, pigg och glad.

    Skicka meddelande om du vill  ha info.

  • hannaa­nderss­on
    Äldre 23 Aug 23:35
    #3

    Jag vet en tjej i Malmö som är sjukt duktig och åker hem till sina kunder. Bara skriv om du vill veta mer så meddelar jag hennes hemsida osv :)

  • linnea ros
    Äldre 9 Sep 18:15
    #4
    DaltonMoore skrev 2013-08-05 13:41:13 följande:
    Hej Jag letar efter makeup artist (och hår stylist) i Skåne, om någon har bra tips eller erfarenhet? Jag bor i Helsingborg men ska gifta mig norr om Sjöbo, gärna någon sim kan komma "hem" till en. Tacksam för all hjälp

    Alla frilansande brukar komma hem till en. Har tipsat andra nu, men kan lika gärna fortsätta. Haha! Jag la upp uppdrag på minmakeupartist.se (precis som ngn ovanstående) och hittade min makeupartist direkt. Superduktig och vi har kört provsminkning/håruppsättning. ALdrgi varit så fin :=)
  • Fröken­Mäkelä
    Äldre 9 Sep 18:50
    #5

    Bor själv utanför HBG och jag har anlitat Vackerpåråå. Hon kommer dit jag fixar min frisyr. Men om de kör så långt som Sjöbo vet jag inte men de är sjukt duktiga så det kanske är värt att ringa och prata med dem.

Svar på tråden Makeup artist i Skåne (Lund-Helsingborgs trakten)