• Hobevi
    Äldre 2 Aug 18:15
    3624 visningar
    7 svar
    7
    3624

    Kan MYCKET om EBAY och naglar, fråga mig! :-)

    Som rubriken lyder så är jag en storköpare från Ebay, har väl handlat 80% till bröllopet därifrån och sparat MASSOR av pengar, jag skojar inte om jag säger kanske 15000:- genom att handla allt där.
    Allt från bröllopsklänning till bordslöpare

    Är även nagelteknolog så bara att ställa era nagelfrågor

    www.hobevi.blogg.se 


  • Svar på tråden Kan MYCKET om EBAY och naglar, fråga mig! :-)
  • Äldre 2 Aug 21:18
    #1

    Är www.pompeii3.com/ (finns på ebay oxå) ett pålitligt företag att köpa ringar från?


     

  • Hobevi
    Äldre 3 Aug 21:34
    #2

    Jag tror att min vän köpte ett halsband därifrån och hon fick varan. Och om man kollar på deras ratings så är det ett företag att lita på.
    Sen kan man tyvärr aldrig riktigt veta till 100% om posten gör som dom ska men det har aldrig varit ett problem för mig eller mina vänner som handlar mkt på ebay. Jag har handlat över 500 saker på ebay sen jag startade och det är 2 saker som inte kommit fram.

    Hoppas det hjälpte dig med ett eventuellt köp  


  • Äldre 3 Aug 22:42
    #3
    Hobevi skrev 2013-08-03 21:34:30 följande:
    Jag tror att min vän köpte ett halsband därifrån och hon fick varan. Och om man kollar på deras ratings så är det ett företag att lita på.
    Sen kan man tyvärr aldrig riktigt veta till 100% om posten gör som dom ska men det har aldrig varit ett problem för mig eller mina vänner som handlar mkt på ebay. Jag har handlat över 500 saker på ebay sen jag startade och det är 2 saker som inte kommit fram.

    Hoppas det hjälpte dig med ett eventuellt köp

    tack! Nu ska jag bara fundera på hur fina diamanter jag ska ha... Va visst en prisfråga på 8-9000 mellan vs och si på diamanterna...


    Lite kluven om det är värt att lägga så mycket mer på vs diamanter istället för is diamanter. Den största diamanten är 0.3c kommer det synas markant skillnad? vill ju inte att de ska se "dimmiga" ut.

  • Hobevi
    Äldre 3 Aug 22:54
    #4

    Oj det vet inte jag det är nog en smaksak. Jag har beställt allt utom ringen från ebay. Haha! Kolla upp det där innan du beställer


  • Äldre 3 Aug 23:00
    #5

    Ja. Har mailat en sida som sljer diamanter. Får se vad de svarar


     

  • Lindij­oo
    Äldre 4 Aug 15:14
    #6

    Hej! Jag letar ljusslingor, vill ha ljus-slang om du förstår va jag menar Har du tips på sånt på ebay??

  • Hobevi
    Äldre 5 Aug 22:18
    #7

    Ljusslang tror jag nästan är både billigare och bättre att köpa i Sverige. 
    Denna säljare nedan säljer men vet faktiskt inte alls hur dom är om jag ska vara ärlig. Sök på säljare och sedan light tube.

    onfine2009
     


Svar på tråden Kan MYCKET om EBAY och naglar, fråga mig! :-)