• adina m

    Kan man skicka ut dessa handgjorda kort?

    Hej,

     Jag undrar om jag kan skicka ut dessa kort eller är de för B-iga?? Temat för bröllopet är gammelrosa/silver ( De riktiga korten kommer då ha silver istället för den gula färgen som är på bilden.). Det kommer även stå utskrivet "Wedding" på den undre etiketten.

     Så Vad tycker ni? OK? 


  • Svar på tråden Kan man skicka ut dessa handgjorda kort?
  • HalkatlaNr1

    De e jättefina!!
    Själv hade jag oxå tänkt skicka efter då jag börjar jobba efter mammaledigheten (pappa ska va hemma)
    Men helt plötsligt sitter jag med alla inbjudningarna klara.. Köpte kort, guld o silver papper o lite som
    jag har klistrat på dem.. =D Hoppas de ser någorlunda ut bara.. Solig

  • adina m

    Tack så mycket! :) Nu har jag bestämt mig för att köra på dessa, tack för era kommentarer!!

  • CoG

    Absolut inte för enkla!

    Jätteroligt att dom är hemgjorda.
    Dock skulle jag säkert tro att dom var köpta om jag fick sådär fina :)

  • Smaulan89

    Ååh, så fina =)Mina hemmagjorda såg ut som fan i jämförelse.Jättefina =)  

  • IdaRebecca

    Jättefina!! Men - är ni ett svenskt par och ska gifta er i Sverige, snälla skriv Bröllop istället om ni inte har någon koppling eller många utländska gäster. Blanda in engelska i onödan blir B-igt, korten är jättefina!

  • adina m

    Tack för tipset, men eftersom hela bröllopet är 3 språkigt och vi inte orkade göra olika på alla kort så bestämde vi oss för ett språk att skriva på (Engelska)

  • IdaRebecca
    adina m skrev 2013-08-05 15:38:26 följande:
    Tack för tipset, men eftersom hela bröllopet är 3 språkigt och vi inte orkade göra olika på alla kort så bestämde vi oss för ett språk att skriva på (Engelska)
    adina m skrev 2013-08-05 15:39:30 följande:
    Dessutom så är Bröllopet inte i Sverige :)
    Då är det ju som jag skrev en helt annan sak :) Hoppas ni får en fantastisk dag!
Svar på tråden Kan man skicka ut dessa handgjorda kort?