• adina m

Hjälp med ebay?!

Hej alla glada!Jag tittade runt lite på ebay och hittade en superfin klänning som jag skulle vilja beställa:www.ebay.com/itm/New-white-ivory-Lace-wedding-dress-custom-all-size-2-4-6-8-10-12-14-16-18-20-/111109117237&var=&hash=item19de9e9535Mitt problem är bara att jag aldrig har beställt något frå ebay förut så jag har ett par frågor, hur pålitligt är det? (Jag tänker på betalning och så) Vart skriver men i måtten när det ska vara custom made? Hjälp :SÄr inte så insatt på sånt här så jag uppskattar all hjälp jag kan få! :)  

• Svar på tråden Hjälp med ebay?!
  • Hobevi

Jag har beställt typ 80% till bröllopet från Ebay. ÄLSKAR det. Köpte också en klänning därifrån och fick den efter 8 dagar. kanonfin och riktigt bra kvalitet.
    Måtten skickar du i ett mail till säljaren i ett separat mail och du följer deras mått de efterfrågar
    Köp den! Du kommer inte ångra dig.

har du fler frågor så ställ dom bara. Jag har varit medlem på ebay i flera år och köpt över 500 grejer därifrån. tror det är två saker jag inte fått genom åren.  

• adina m

Tack för svar! :)Så jag betalar den först och sedan kontaktar jag säljaren? 

• adina m

Hur hittar man deras mått som de efterfrågar? Jag var inne på deras profil, men hittade inget där :(

• Hobevi

1.Full Bust = ______________inches
    2.Waist = ________________inches 
    3.Hips =_________________ inches 
    4.upper bust = ____________ inches 
    5.under bust = ____________ inches 
    6.Nipple to Nipple = ___________ inches 
    7.Shoulder to Shoulder = _________ inches 
    8.Length shoulder to bust =  ____________inches 
    9.Front Length Shoulder to Waist = ________ inches 
    10.Outer Leg = _________inches (from waist to floor with your shoes on)
    11.Height = _________inches (from the top of head to floor without shoes)
    12.Dress color = _________(you can choose from my color chart)

Precis! Du betalar den sen kontaktar du säljaren. Dessa mått står det att du ska skicka in längre ner på auktionssidan!

• Hobevi

Du har också bilder på VART du ska mäta på din kropp så det blir helt rätt. Kolla längre ner på auktionssidan. 

• adina m

TUSEN TACK!!!Ska beställa den och se om det är drömklänningen i verkligheten också! :) 

• Hobevi

Dock tar det längre tid om du måttbeställer den så bli inte stressad om den inte dykt upp inom en månad. jag beställde en färdig storlek och då tog det åtta dagar

Lycka till! 

Svar på tråden Hjälp med ebay?!