• 20 juli 2013

    Vi är gifta!!!

    Vi är nu tillbaka hemma efter den utan tvekan bästa helgen i våra liv! Wow - vilken dröm vi fått förverkligad! Jag trodde faktiskt inte att det skulle vara fullt så fantastiskt och kul som det var! Det finns inte en enda sak jag skulle vilja ändra på och jag kunde inte vara lyckligare! Det blev även en ordentlig fest som pågick ända till klockan 7 på morgonen!


    Till alla er som ännu inte har haft er stora dag vill jag bara säga Grattis! Ni har verkligen er livs bästa dag framför er! Försök att inte stressa upp er kring småsaker. När dagen väl kommer kände i alla fall jag att ingenting av det längre var viktigt!...
    Om bara några timmar åker vi ut mot Heathrow igen för vår bröllopsresa men jag kommer att dela med mig av alla bra tips jag har från dagen när vi är tillbaka.


    Vi har fortfarande inte fått de riktiga bilderna från fotografen men lägger upp ett par bilder vi fick i mobilen från vår fantastiska dag!



     

  • Svar på tråden Vi är gifta!!!
  • stormhelen

    Grattis!!! =D


    Vad vackra ni båda var och din klänning är ju så vacker.

  • filibustern

    vad kul! grattis! 
    ne en sak som jag märker många gifta säger är att småsakerna inte betyder nåt när dagen väl är här. ganska fånigt egentligen hur "pedantisk" och nojig man blir under planeringen. allt ska vara perfekt, men när dagen väl kommer, spelar det ingen roll :P 

Svar på tråden Vi är gifta!!!