• FrökenMäkelä

    Victoria Secret

    Någon här som köpt underkläder från dem?Undrar om deras underkläder är små i storlekarna eller "normala".     

  • Svar på tråden Victoria Secret
  • PippiL8

    Tycker de är rätt normala. Har 70C här hemma och 32C på VS. Det är ju amerikanskt och de brukar oftast inte vara små i storleken såsom typ spanska och franska kedjor kan vara..

  • FrökenMäkelä

    PippiL8 skrev 2013-07-23 10:11:10 följande:Tycker de är rätt normala. Har 70C här hemma och 32C på VS. Det är ju amerikanskt och de brukar oftast inte vara små i storleken såsom typ spanska och franska kedjor kan vara..Åh tack för hjälpen! Då vågar jag nog beställa från dem om de nu levererar till Sverige.

  • Slilja

    Vet inte om du menar trosor eller bh. Har bara köpt trosor o tycker de är små i storleken. Har i vanliga fall 36/S men i deras tycker jag M sitter bättre, de är väldigt låga!

  • Sofie R

    Jag har köpt mina vanliga storlekar där när jag vart på plats. Men jag är ganska säker på att de skickar hit. Tyckte tjejen i kassan sa det.

  • FrökenMäkelä

    Sidan jag hitta skicka inte till Sverige. Men hitta snygga Calvin Kleine istället som nu är beställda :)

  • TheD

    Jag älskar VS! När jag bodde i USA så fick jag en helt ny underklädeslåda ;) Tycker det är normala storlekar. Sen kan det skilja lite beroende på vilket typ av t.ex. trosa.

  • Hanni

    Jag har bara köpt trosor därifrån och dom tycker jag är normala i storleken. Fastnade totalt för dom när jag var i USA, riktigt sköna trosor!
    Om du köper via deras egna hemsida så går det att skicka till Sverige, tänk bara på att frakten är ganska dyr och att det tar ett litet tag för det att komma fram.
    Senast jag beställde hem blev det något fel någonstans, dom hade skickat men paketet kom aldrig fram till mig. Skrev ett mail till dom och förklarade och dom var väldigt trevliga och professionella. Skickade ett nytt paket direkt med expressfrakt utan några som helst problem. Jag tycker du ska köra på! :)
    Ett litet tips bara. Med jämna mellanrum har dom kampanjer med 5 eller 7 trosor (vanliga bomullstrosor i olika modeller) till bra priser. Om du har lite is i magen så vänta på en sån kampanj!

  • FrökenMäkelä

    Då ska jag kolla in det bättre imorgon fick precis mail från dem jag hitta min Calvin Klein bh att de hade lager saldo fel och de har ingen i lager och min storlek finns ingenstans hos någon återförsäljare :(


    Och jag hitta en grymt snygg bh på VS hoppas bara de hinner skicka behöver få hem den inom 6-7veckor för att vara på säkra sidan.

Svar på tråden Victoria Secret