• HubbaBubba

    Bra underklädesbutiker sthlm

    Jag vill veta vilka underklädesbutiker i sthlm ni tycker är bra.
    Vill inte köpa på nätet då det är svårt med storlekar och sånt, utan hade tänkt åka in till stan i veckan.
    Tack på förhand Glad 

  • Svar på tråden Bra underklädesbutiker sthlm
  • stormhelen

    Det undrar jag också. Tycker det är skit svårt med underkläder till klänningen jag ska ha.


    Känner mig helt förrvirrad.


    Men är personalen bra i butiken så borde de ju kunnahjälpa en kan man ju tycka. =)

  • HubbaBubba
    Sörön10 skrev 2013-07-16 19:44:30 följande:
    Har provat bhar med personal från Feminint. Var bra och proffsiga. Ligger på Sibyllegatan.
    Aniara4 skrev 2013-07-16 20:07:08 följande:
    Gustaf Mellbin i Gamla stan är ju legendarisk.
    Tack för tipsen Glad
  • Augusti13

    Jag åker alltid till Gustaf Melbin på Mariatorget istället, myyyycket rymligare än det lilla skåpet i Gamla Stan ;) Annars har faktiskt Nacka Forum två underklädesbutiker på andra våningsplanet, bredvid varandra (mitt emot Sephora) som är grymma. Men det är ju såklart bara om man har vägarna förbi  :)

  • HubbaBubba
    Augusti13 skrev 2013-07-17 15:04:02 följande:

    Jag åker alltid till Gustaf Melbin på Mariatorget istället, myyyycket rymligare än det lilla skåpet i Gamla Stan ;) Annars har faktiskt Nacka Forum två underklädesbutiker på andra våningsplanet, bredvid varandra (mitt emot Sephora) som är grymma. Men det är ju såklart bara om man har vägarna förbi  :)


    Okej, tack Glad Är aldrig i Nacka då jag bor på Ekerö, men tack för tipset Glad
Svar på tråden Bra underklädesbutiker sthlm