Jenny Packham
Hej!Jag har varit ifrån tråden många månader nu men är tillbaka i full fart!Har varit ute och mellan vart vi ska ha vårat bröllop (vilket land), vilka vi ska bjuda (bara familj eller med vänner), billigt eller alltNu har vi kommit en bra bit på väg för att vara oss, vi har bestämt att bjuda alla! Alltså alla våra vänner och alla i våran familj från Sverige och Irland. Vi har hittat våran ideal ställe utanför Göterborg och det har läget precis som vi vill ha det för oss och för våra närmsta.Köpte en klänning från nätet som jag ångrade men har hittat två klänningar som jag känner SÅÅÅ STAARKT för men det verkar vara väldigt svårt att få tag i Sverige. Undrar om någon vet om det säljs Jenny Packhams klänningar i detta land och speciellt EDEN eller DAMASK, de två är jag verkligen intresserade av! !!! Jag vet att det inte finns en försäljare med henne i Sverige men det kanske finns någon annan liten butik som har hennes klänningar som inte finns med på deras hemsida. Kan ju alltid hoppasAlla små tips är hjärtligt välkomna eftersom jag inte kommer ge mig innan jag har en Jenny Packham klänningKram