• stealm­ystyle
    Äldre 14 Jul 10:39
    9947 visningar
    14 svar
    14
    9947

    Make-up artist Jönköpings trakten?

    Tips på make up-artist i Jönköping? Är inte intresserad av något brudpaket eller liknande utan enbart make up, och gärna till ett bra pris.

  • Svar på tråden Make-up artist Jönköpings trakten?
  • Äldre 14 Jul 11:13
    #1

    Jag har gjort en lista på lite salonger o så som erbjuder bara makeup, om du vill kan jag maila dig listan ikväll när jag kommer hem? :)

  • stealm­ystyle
    Äldre 14 Jul 11:23
    #2
    pnufs skrev 2013-07-14 11:13:52 följande:
    Jag har gjort en lista på lite salonger o så som erbjuder bara makeup, om du vill kan jag maila dig listan ikväll när jag kommer hem? :)
    Ja, jättegärna! :)
  • stealm­ystyle
    Äldre 14 Jul 11:24
    #3

    Önskar såklart också tips på utbildade som jobbar i egen regi som har möjlighet att sminka på hotellet vi ska vara på. Det behöver alltså inte vara just en salong.

  • Äldre 14 Jul 11:24
    #4

    Vad har su för mailadress? (du lan skriva i PM om du vill)

  • stealm­ystyle
    Äldre 14 Jul 11:29
    #5
    pnufs skrev 2013-07-14 11:24:51 följande:
    Vad har su för mailadress? (du lan skriva i PM om du vill)
    Det går inte att skriva pm till dig. Det står att du har skyddat medlemskonto :S Annars kan du ju skicka listan i ett pm här på sidan till mig :)
  • Äldre 14 Jul 12:23
    #6

    Hmmm, märkligt, får kolla det sen!

  • Äldre 15 Jul 17:48
    #7

    Här kommer listan jag pratade om. Hoppas att du kan se vad det står!



  • stealm­ystyle
    Äldre 15 Jul 18:23
    #8
    pnufs skrev 2013-07-15 17:48:07 följande:
    Här kommer listan jag pratade om. Hoppas att du kan se vad det står!

     


    Tack! :)
  • stealm­ystyle
    Äldre 15 Jul 18:25
    #9

    Jag tar gärna emot tips på de som är "egna" också då jag inte anländer till Jönköping fören på fredags kvällen (dagen innan bröllopet) och skulle då vilja ha en provsminkning på hotellet, vilket kan bli svårt om det är på en salong. 

  • ByAnna
    Äldre 19 Aug 09:40
    #10

    Hej! Upptäckte länken lite sent- har du hittat någon makeupartist i Jkpg?

  • HannaL­S
    Äldre 20 Aug 21:41
    #11

    Här finns flera duktiga frilansande artister i Jönköping: www.minmakeupartist.se
    Dessutom kan du se vad de gjort tidigare för sminkningar eller lägga upp ett uppdrag så kontaktar de dig. Gratis och enkelt:)

  • Äldre 1 Sep 08:47
    #12

    Tjena tjejer! Vilken bra lista på alla som gör hår och makeup i stan. Jag vill bara tillägga att det ingår även provomgång, lösfransar (om man vill ha det) och att jag kommer dit bruden vill på bröllopsdagen inom Jönköping kommun. =) Ha en bra dag och lycka till med era planeringar! =)

  • stealm­ystyle
    Äldre 1 Sep 11:02
    #13
    ninasjoholm skrev 2013-09-01 08:47:24 följande:
    Tjena tjejer! Vilken bra lista på alla som gör hår och makeup i stan. Jag vill bara tillägga att det ingår även provomgång, lösfransar (om man vill ha det) och att jag kommer dit bruden vill på bröllopsdagen inom Jönköping kommun. =) Ha en bra dag och lycka till med era planeringar! =)



    Du som jobbar i Jönköping, känner du till Karin Fröderberg? Hon ska sminka mig till mitt bröllop på lördag, men sen två veckor tillbaka så går hon inte att få tag på. Tycker det är ganska konstigt och vill ju såkalrt veta om det är så att hon vill ställa in av någon anledning.
  • Äldre 3 Sep 07:49
    #14
    stealmystyle skrev 2013-09-01 11:02:27 följande:
    Du som jobbar i Jönköping, känner du till Karin Fröderberg? Hon ska sminka mig till mitt bröllop på lördag, men sen två veckor tillbaka så går hon inte att få tag på. Tycker det är ganska konstigt och vill ju såkalrt veta om det är så att hon vill ställa in av någon anledning.
    Jag svarade precis i din andra tråd. Supertråkigt när sånt händer.. Läs mitt svar där och hör av dig om det inte löser sig så ser vi om jag kan hjälpa dig på något annat sätt.
Svar på tråden Make-up artist Jönköpings trakten?