• Äldre 7 Jul 20:29
    11154 visningar
    24 svar
    24
    11154

    Duktig och prisvärd fotograf i Uppsala

    Hej, jag tänkte kolla om det är någon som känner till en duktig och prisvärd bröllopsfotograf i Uppsala eller omnejd? Har kollat in Sara Norrheds hemsida och gillar hennes bilder skarpt. Men tycker att hon är för dyr. 3h - 11500kr. 5h - 16900kr. 8h - 23500kr. Heldag - 27500kr. Någon som känner till någon billigare men som ändå är duktig? Gillar Sara Norrheds, Erica Gardefalks och Lena Larssons bildspråk. Men tycker att alla tre är på tok för dyra. Tack på förhand. Mvh

  • Svar på tråden Duktig och prisvärd fotograf i Uppsala
  • Äldre 4 Sep 18:59
    #11

    Vi anlitade anettebruzan.com. helt fantastisk bilder och inte så dyr. Vi blev jättenöjda och kan varmt rek henne
     

  • Äldre 11 Sep 17:28
    #12

    Vi valde fotograf Björn Mattison och är så otroligt nöjda. Skulle rekommendera honom varmt. Han bor i Stockholm, men tror han åker till olika städer också och fotograferar. Han var med oss hela dagen och har olika paket så man kan välja. Han har också bra priser, enligt mig.

  • Äldre 22 Mar 20:59
    #14
  • Äldre 24 Mar 21:41
    #13

    titta in på davidcetin.se, duktig fotograf som är verksam i mellansverige!

  • Sniff
    Äldre 10 Apr 15:33
    #15

    Hej! Jag ska också gifta mig i Uppsala. Hur långt innan bröllopet bör man boka fotograf?

  • Äldre 3 May 10:54
    #16
    Sniff skrev 2014-04-10 15:33:12 följande:

    Hej! Jag ska också gifta mig i Uppsala. Hur långt innan bröllopet bör man boka fotograf?


    Hej Sniff,
    Det beror lite på när ni ska gifta er, men sommarmånaderna blir ganska snabbt uppbokade, speciellt lördagar. Ju tidigare ju bättre så att säga.
    Solsken från Sandra
  • Sniff
    Äldre 3 May 13:00
    #17

    Vi har nyss bokat fotograf, gifter oss om drygt ett år. 

  • Äldre 3 May 15:31
    #18
    Sniff skrev 2014-05-03 13:00:15 följande:

    Vi har nyss bokat fotograf, gifter oss om drygt ett år. 


    Ja men strålande. Det var ju verkligen i god tid :)
    Ha ett underbart bröllop,
    Sandra
  • Sniff
    Äldre 3 May 20:38
    #19
    sandrajensenfoto skrev 2014-05-03 15:31:52 följande:
    Ja men strålande. Det var ju verkligen i god tid :)
    Ha ett underbart bröllop,
    Sandra
    Tack :)
  • Äldre 5 May 20:25
    #20

    Jag kan varmt rekommendera Sebastian Ekman, sebastianekman.com
    :)

  • Äldre 5 May 20:43
    #21

    Vi har bokat Helena Parmér. Hon bor inte i Uppsala men hon är från Uppsala så hon ville gärna fota oss i alla fall. Hon har riktigt bra priser, är superduktig och tog endast betalt för tågbiljetten som reseersättning.

  • Äldre 27 Oct 13:03
    #22

    Hej!
    Ta gärna en till på mina bilder, ni som planerar bröllop i Uppsala & Stockholmsområdet 2015.

    www.brollopstorget.se/companies/34559-annelie-photography

    /Annelie

  • Äldre 4 Nov 13:13
    #23
    Hej,

    Vi förmedlar bröllopsfotografer över hela Sverige till bra priser. Besök vår hemsida och skicka en bokningsförfrågan om ni är intresserade. 

    Mvh, Jocke Larsson
    Fotografagent - www.vigas.se
  • Äldre 7 Aug 12:30
    #24

    Den bästa fotograf och verkligen prisvärd i Uppsala är Cristina Ramos från www.cristinaramosphotography.com/weddings . Hon var på vår bröllop och bilderna är så otroligt vackra!!! vi kontaktade andra fotografer och hon hade de bästa pris och billigare an de flesta. Vi är så nojd jag kan bara rekommendera hennes myckett!

Svar på tråden Duktig och prisvärd fotograf i Uppsala