• Anonym (dröm)
    Äldre 6 Jul 12:06
    3144 visningar
    11 svar
    11
    3144

    Någon mer som sätter igång på bröllopsnatten?

    Jag har ägglossning på bröllopsnatten och det känns så perfekt.

    äntligen är det dags att gifta sig och med det så vill vi ju jättegärna ha en liten bebis också. och nu har det fallit sig så perfekt att jag har min ägglossning på bröllopsnatten. Det känns som att det verklgien är menat. Så nu hoppas vi och håller alla tummar för att det blir en bebis. För som vi har väntat på att få göra detta.

    Någon mer som sätter igång på bröllopnatten?

  • Svar på tråden Någon mer som sätter igång på bröllopsnatten?
  • Äldre 6 Jul 17:25
    #1

    Vi hade inte ork för något sånt... Vilket är vanligare än vad man tror :) Jag tvingade mig att hålla mig vaken för att bada i karet, basta, dricka bubbel och ta frukt men sen somnade jag i soffan så maken fick väcka mig så vi kunde lägga oss i sängen och vakna upp till en god hotellfrukost :) Det var inte ens läge att börja med något sånt då. Plugg och annat.

  • Anonym (dröm)
    Äldre 6 Jul 18:22
    #2

    jo jag har hört det. Men nu måste vi ju så vi inte missar den. en bra motivation.

  • Äldre 6 Jul 18:47
    #3

    Man att ha sex bara för att...för min del känns det fel. Den äkta känslan finns inte närvarande :) Men lycka till

  • Anonym (dröm)
    Äldre 6 Jul 19:50
    #4

    Haha. Kanske inte. Men vi vill ju ändå bara för att det är bröllopsnatten. Och vi har en jacuzzi att testa också. Men som sagt vi har hela tiden sagt att vi ville göra en bebis på bröllopsnatten så detta blev verkligen perfekt.

  • MTB
    Äldre 7 Jul 18:05
    #5

    Vi kommer att köra oskyddat från och med bröllopet, ägglossning tror jag att jag har veckan efter.

  • Anonym (dröm)
    Äldre 8 Jul 00:20
    #6
    MTB skrev 2013-07-07 18:05:19 följande:
    Vi kommer att köra oskyddat från och med bröllopet, ägglossning tror jag att jag har veckan efter.
    härligt. :D visst är det roligt och spännande?
  • Anonym (mamma­n)
    Äldre 13 Jul 15:38
    #7

    Vår dotter föddes nio månader + fyra dagar efter vårt bröllop. Lycka till!

  • Anonym
    Äldre 13 Jul 20:50
    #8

    Vi kör också oskyddat sen bröllopet för några veckor sedan. Hade dock ägglossning helgen efter, då min man var bortrest... så det var ju lite dålig tajming ;) Lycka till! :)

  • Anonym (Japp)
    Äldre 14 Jul 02:24
    #9

    Vi också, men känner jag oss båda rätt kommer vi inte ha ork med sex på bröllopsnatten! Brukar inte hända så ofta när vi kommer hem trötta och onyktra, vilket jag antar kommer att vara fallet!
    Men sedan kör vi igång, jag börjar dessvärre med mens bara några dagar efter bröllopet. Förhoppningsvis kommer den inte för tidigt!
    Lycka till! 

  • Anonym
    Äldre 14 Jul 09:42
    #10

    Om ni vill öka chansen till bebis nio månader efter bröllopet bör ni ha oskyddat sex några dagar innan din ägglossning också. Man har som störst chans att bli gravid om man har oskyddat sex två dagar före ägglossning då spermierna måste finnas på plats när ägget lossar. Vi började med oskyddat sex på bröllopsnatten för 1,5 månader sedan (jag slutade med p-piller två månader före det) men första försöket gick inte vägen, hoppas på den här månaden istället.... Lycka till!

  • Anonym (Lilla Snigel­)
    Äldre 16 Jul 00:27
    #11

    Vi öppnar babyverkstan på bröllopsnatten! :)

Svar på tråden Någon mer som sätter igång på bröllopsnatten?