• Bell87
    Äldre 2 Jul 13:53
    1553 visningar
    5 svar
    5
    1553

    Förslag på fina sätt man kan fria på :)

    Jag är ny här så jag visste inte var jag skulle lägga tråden, hoppas det blir bra iaf.

    Jag beställde ringar idag och skulle vilja ha lite förslag eller tips på fina/mysiga sätt man kan fria på :) 

  • Svar på tråden Förslag på fina sätt man kan fria på :)
  • caroli­ne2013
    Äldre 3 Jul 20:39
    #1

    Vad tycker din respektive om för något ? vill du att de ska va personlig?t, en stor romantisk gest? något coolt bara?

  • Äldre 3 Jul 22:05
    #2

    Gör det i någon slags "setting" som representerar din respektive och som han/hon gillar.

  • Bell87
    Äldre 4 Jul 00:33
    #3
    caroline2013 skrev 2013-07-03 20:39:31 följande:
    Vad tycker din respektive om för något ? vill du att de ska va personlig?t, en stor romantisk gest? något coolt bara?
    Det behöver inte va värsta grejen, bara nåt fint/mysigt. Inget speciellt så utan bara något. Men vi ska till kroatien i sommar och jag hoppas jag får ringarna innan dess så det kanske räcker med att vi är där :)
  • caroli­ne2013
    Äldre 4 Jul 14:40
    #4

    Ja men då tipsar jag om att typ ta med dig en filt och köpa med dig lite vin eller öl beroende på vad ni gillar, om ni ens vill dricka något, en bit mat eller något å snarra på.. sätt er på stranden i solnedgången. ha med dig värmeljus som du liksom gör en grop för i sanden. kanske runt filten eller i ett hjärta framför. det är vääldigt stämningsfyllt och så frågar du. glöm för all del inte myggspray, har aldrig varit där men om de finns myggor så kommer dem garanterat störa.

  • Bell87
    Äldre 4 Jul 21:13
    #5
    caroline2013 skrev 2013-07-04 14:40:24 följande:
    Ja men då tipsar jag om att typ ta med dig en filt och köpa med dig lite vin eller öl beroende på vad ni gillar, om ni ens vill dricka något, en bit mat eller något å snarra på.. sätt er på stranden i solnedgången. ha med dig värmeljus som du liksom gör en grop för i sanden. kanske runt filten eller i ett hjärta framför. det är vääldigt stämningsfyllt och så frågar du. glöm för all del inte myggspray, har aldrig varit där men om de finns myggor så kommer dem garanterat störa.
    Åh, det va jätte bra tips :) Tack :)
Svar på tråden Förslag på fina sätt man kan fria på :)