paisley skrev 2013-07-02 13:41:41 följande:
Igår höll jag på att bli GALEN på min blivande. Han fick sig en rejäl utskällning, all irritation som jag samlat på mig den senaste tiden kom upp till ytan. Förstår inte varför det är JAG som måste göra allt?? Om inte jag tar tag i saker händer ingenting, hur sjutton kan han vara så lugn? Igår frågade han mig vad som måste göras... SUCK!!
Nu är det ett tag kvar till vårt bröllop (7/9) men det är såå mycket kvar, och bara tanken på det gör mig alldeles matt.
Det är inte långt kvar för dig Grodprinsens brud! Då får du koppla av resten av sommaren
Hu ja, samma här. Och då är han ändå hyffsat intresserad emellanåt. En av de stora grejerna vi har kvar att fixa är HANS kläder. Om vi ska hyra behöver ju HAN följa med TILL butiken och de har bara öppet vardagar men han har för hög arbetsmoral för att ta en halvdag ledigt nu när de är kort om personal.. Jaha, dödläge liksom.. Och inte har han någon annan lösning heller. På
minsmoking.se har de inte jaquetter i normal 48 inne just nu och de vet inte om det hinner in tills vi måste beställa heller... Så hyra är liksom enda alternativet i min värld just nu...
Tror vi får sätta oss ner och göra en lista på allt som är kvar:
Skriva ut och skära detaljer på placeringskorten Göra färdigt, skriva ut och lämna in festprogrammen för dubbelsidig kopiering plus vika och knyta ihop Fixa kläder till honom Boka in klippning till honom Boka in behandlingar för mig (har fått presentkort) ansikte och manikyr Försöka få iväg honom på ansiktsbehandling eller massage för att slappna av Känns som att det är något mer...