• drömma­ren
    Äldre 23 Jun 14:27
    3412 visningar
    5 svar
    5
    3412

    septemberbrud

    jaaaaa äntligen så ät både datum och månad bestämt Glad

    den 13 september 2014 så blir vi man och fru Skrattande

    räcknar man september som en höstmånad?? 

    känns inte som färgerna vi bestämt oss för inte passar in längre....hmm tänka om där då!

    Idag blev även "lokalen" klar....vi komemr få använda en loge som min mammas vän äger så nu funderar jag på om brun,organs, gult och guld isatället för isblått, silver och vitt.
     
    vad tror ni om det färgtemat?? 

  • Svar på tråden septemberbrud
  • Roosen­2013
    Äldre 23 Jun 14:59
    #1

    Grattis!
    Vi skall också gifta oss i september men nu i år Skrattande, så jag vet lite vad du menar (med färger och allt).

    Angående färgtema tycker jag du skall gå på vad din magkänslan säger, man behöver inte ha höst färger även om man gifter sig på hösten. (vi kommer ha lila, vitt och svart)
    Den 13 september är inte så långt in på hösten, och alla löv kommer troligen inte bytt färg till brunt, gul och rött ännu. Men absolut verkar de färger du valt bli en fin kombination!
    Själv hade jag kört på med isblått, silver och vitt ändå Flört.

    Lycka till med bröllopsplanerna!

  • drömma­ren
    Äldre 23 Jun 16:21
    #2

    tack!
    kommer bli kul att planera allt och det är skönt att ha ett helt år + lite till att planera våran dagSkrattande

    så sant att man inte behöver det. 
    lär säkert bli det vi först har bestämt men osäker blev jag när jag ståg där inne i logen Glad

    det känns som att färgtemat är svårast att välja!

     

  • stormh­elen
    Äldre 23 Jun 16:49
    #3

    Va härligt att ni bestämt datum och att er lokal är klar. Då har ni ju kommit i gång liksom. ;D


    Vi gifter oss också i september fast i år. =D


    Jag skulle säga att mitten av september är lite av mittimellan sommar och höst. Mer åt iniansommarhållet skulle jag tro. Den 14:e september (det datumet vi gifter oss) har det varit i snitt 15-16 grader varmt. Så det är så där lagom varmt. Vette katten om jag skulle tycka om att gifta mig i högsommarvärmen. =P


     


    Vad gäller färtemat så ta de färger som ni tycker om och inte de ni tror skulle passa. Då kommer ni bara att ångra er.


     


    Lycka till! ^_^

  • Äldre 23 Jun 23:40
    #4

    Vi gifter oss i september i år och kommer ha marinblått, sliver och vitt och de funkar jätte bra =)

    Såå kul att ert datum är bestämt! lycka till med allt!

  • Mimmi7­8
    Äldre 28 Jun 17:27
    #5

    Hej hej!

    Vi gifter oss den 14 september i år. Jag tycker att det är en bra period, för man behöver inte välja mellan sommar och höst! Även om jag såklart tycker att man ska välja vilken färg man vill, oavsett årstid!

    Vi ska ha svart och ljusrosa. Inbjudan i vitt, svart och silver.
    Ljusrosa rosor, brudtärnans klänning är svart, bestman och brudgum har svarta kostymer och slipsar. Jag och brudtärnan kommer att ha ljusrosa rosor i håret, om vi får till det på ett snyggt sätt.
    Där man väljer mellan guld och silver, ska vi ha silver. 

    Lycka till med planeringen!  

Svar på tråden septemberbrud