• Missmonepenny

    Bloggerska sökes

    Jag sökeren entusiastisk person som är intresserad av att skriva för en blogg om festmode och bröllop.Bloggen finns redan i anknytning till en butik för fest och brudkläder,  men tyvärr räcker inte tiden till att skriva i den omfattning som jag skulle vilja.   Det finns även en mycket aktiv facebooksida med flera tusen anhängare där inläggen kommer publiceras.Tyvärr kan jag inte erbjuda nån betalning men du kommer få uppmärksamhet med dina inlägg då du når ut till många.Exempel på ämnen som kan vara intressanta - historia, vett och etikett, stora fester i världen och så mode såklart Skicka ett privat meddelande till mej och berätta om dej själv. Spelar ingen roll om du är gift eller inte bara du har ett genuint intresse för fina kläder och kan uttrycka dej i skrift.Inget krav på att skriva varje dag men minst ett inlägg i veckan. (Nyfikna konkurrenter göre sej icke besvär )               

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-13 15:37
    Tror att jag har uppdaterat profilen rätt, har lagt den helt öppen. Vet inte om jag får lägga ut mailadress här men i så fall får moderator ta bort detta. Det går bra att maila mej på linda@missmoneypenny.nu också

  • Svar på tråden Bloggerska sökes
  • daniiel 2

    Jag kan ju bara uppmärksamma dig på att det inte går att komma in på din sida, för den är privat, och därmed går det inte heller skicka något meddelande till dig ;)

Svar på tråden Bloggerska sökes