• Cenicienta

Snart 10 dagar kvar!!

Hej allihop! Jag och min blivande ska gifta oss den 22 juni, om ca 10 dagar (!!!), och vi har planeringen under kontroll men jag känner att jag missar något! Jag har googlat och googlat efter saker att tänka på till bröllopsdagen, dvs. på själva bröllopsdagen inte inför. Kan någon vänlig själ tipsa mig om saker ni hade velat veta under bröllopsdagen eller saker som ni blivande brudar har kommit på

• Svar på tråden Snart 10 dagar kvar!!
  • Fjärilen

Försöka att slappna av och inte fokusera på detaljer, som tex att det är fel nyans av sugerpasten på tårtan eller att det inte blir precis som ni har föreställt det.

Ta en sekund eller två innan ni går in till vigseln och bara stanna upp och njut av ögonblicket. Le och var glad.

• PMB

Du ska inte tänka på någonting förutom dig och din blivande make den dagen. Släpp allt annat och lita på att de personer du lagt över uppgifter till kommer klara av det. Om något inte går helt som det ska så har det ingen betydelse så länge du stannar upp och njuter av dagen.

Ett tips är att hitta på något avslappnande kvällen innan så att ni kommer ner i varv. Vi badade bubbelpool och fick massage och efter det sov vi jättegott inför vår bröllopsdag. 

Svar på tråden Snart 10 dagar kvar!!