• maggie­d
    Äldre 11 Jun 01:40
    2060 visningar
    4 svar
    4
    2060

    Vi firar ett år - vad ska jag hitta på?

    Tänker så jag knakar men jag är tom på ideer! Känns som om jag har förbrukat de mesta presenter som går att ge till min karl, kläder, hotellnätter,spa, middagar... Nu firar vi ett år och jag vill ge honom något speciellt. Har ni några tips tjejer? På presenter samt hur vi ska såendera denna dag/helg? Tacksam för alla tips då de knappast kan vara sämre än mina egna ha ha!

  • Svar på tråden Vi firar ett år - vad ska jag hitta på?
  • Äldre 12 Jun 11:13
    #1

    Varför  måste det vara så stort? Hotell, spa... tja... Flört
    Beställ en kopia på tårtan ni hade på bröllopet om ni hade någon) men den allra minsta dom kan göra. Eventuellt i bakelseform....
    Laga middag med inspiration från bröllopsdagen och sätt er och bläddra i fotoalbumet och minns dagen...
    Kanske läs en dikt eller berätta hur året som gift har känts, osv.

  • stinei­ngmann
    Äldre 4 Nov 13:52
    #2

    Du kan köpa en sexleksak för par för att krydda ert sexliv och göra det lite mer spännande. Det finns massor av sexleksaker för par som till exempel vibratorer. Jag har själv använt denna vibrator och är jättenöjd med den Flörthttp://www.sinful.se/we-vibe-ii-varldens-mest-populara-vibrator-for-par

  • Äldre 4 Nov 14:16
    #3

    Vi hade en bröllopsdags helg. Vi började med god mat hemma på fredagen.


    På lördagen så sov vi länge och så hade vi köpt hem så vi kunde äta “hotellfrukost”. Sedan var vi nere på stan och gick runt till våra smultronställen. Hemma så öppnade vi en special champagne och gick sedan till en michelinstjärnrestaurang och åt en stor avsmakningsmeny.


    På söndagen som var vår bröllopsdag så väckte jag min man med vår bröllops ingångsmusik, själv hade jag på mig en vit neglie som jag hade på bröllopsnatten och så hade jag en slöja på mig. Jag gav honom då min present som bestod av 104 (52x2) olika anledningar att jag älskade honom i en vacker glasburk (jag trodde det var papper första året). Vi åt igen hotellfrukost och sen gick vi på afternoon tea med champagne. Efter det så promenerade vi runt i trädgårdsförenigen. Vid ca kl 17, då vi gifte oss, så kollade vi på en film från bröllopet och skålade med Dom Perignon. På kvällen åt vi en god italiensk middag med vin i från vingården i Italien där vi gifte oss.


    Hela helgen så talde vi om olika minnen och kollade på foton och lyssnade på musik ifrån vårt bröllop. Jag tycker det var en perfekt bröllopshelg J

  • Äldre 6 Nov 04:18
    #4

    Jag beställde en present till min blivande på vår två årsdag förra året... Presenten var ett handmålat porträtt av oss som en kompis gjort.. Dock började jag misstänka att han kanske skulle fria då, och kompisen hade svårt att hinna gå klart tavlan i tid plus att vi var mitt inne i en flytt och jag ville inte att han skulle råka hitta den... Så jag bestämde att det fick bli en kombinerad årsdag och födrlsedagspresent så kunde min vän få en månad till på sig och vi skulle vara färdig flyttade! Mannen friade på dagen jag misstänkte och därför kändes det gött att veta att jag hade en sån awsome present som var påväg!

Svar på tråden Vi firar ett år - vad ska jag hitta på?