• jiraya­aa
    Äldre 4 Jun 14:08
    1798 visningar
    1 svar
    1
    1798

    Min bästa kompis gifte sig förra lördagen :)

    Denna är igentligen ingen berättelse men vill bara berätta att min allra bästa kompis gifte sig förra lördagen och allt kändes lyckat! Vilken härlig stämning tack vare paret och alla härliga gäster. Så vad är min poäng i detta jo jag själv gifter mig nästa år och planerar så mycket i detalj som blommor på borden till bestick! Jag säger bara en sak det är det sista man tittar på som gäst på bröllop. Det var sådan trevlig stämning mellan alla att man inte bryr sig om vilken färg blommor ni har och m.m så ni som planerar bröllop det viktigaste är att ha med personer på ert bröllop som uppskattar er vänskap och lycka. Nu känner jag mig inte alls lika stressad över små detaljer som endå ingen hinner knappt titta å lägga märke till då man är fullt koncentrerad på bröllopsparet och övriga gäster som man vill ha trevligt och prata med :))

  • Svar på tråden Min bästa kompis gifte sig förra lördagen :)
  • Äldre 4 Jun 22:08
    #1

    Kom ihåg den här känslan även om ett halvår...
    För det här är helt rätt.
    Det man minns är om brudparet var glada och verkade vara kära, man minns stämningen, om man hamnade bredvid någon trevlig eller om man fick sitta "ensam" hela middagen osv.
    Men om servetten matchade blommorna eller om det var fjärilar (eller annat) som dekoration det minns man inte... Glad

Svar på tråden Min bästa kompis gifte sig förra lördagen :)