• maddiz

Light in the box och planering

Hej allaNu har vi bara en vecka kvar till vårt bröllop.Jag ville bara dela med mig om våra erfarenheter. Vi började planera ca 14 månader innan då jag fann min drömklänning, drömlokal mm. Och vi är så tacksamma över att börjat så tidigt! Folk har hoppat av, kommit till .... senast i förrgår fick jag två avhopp och tre tillkomna!Ja så är det, vissa saker är svåra att styra över, jag har upptäckt att jag har underbara vänner som ställer upp! Guld värt!  Detta kommer jag belöna stort! Mina tärnor som är så hjälpsamma kommer få en frisör som sätter upp deras hår på plats. Tre tärnor och jag, hon kommer till plats för knappa 5000kr, det är det värt med tanke på vilka underbara tärnor jag har.Vill lägga ett varningens ord när det gäller Light in the box, om ni tänkt beställa därifrån. Jag fick mina varor ca 10 veckor efter beställning, sedan kom en faktura (som jag borde fattat) på tull och moms som då är ca 25% extra av totalsumman jag beställde för. Så om ni beställer därifrån så beställ i god tid! Och lägg på ca 25% på priset då det är tullavgift på det.Det vi har haft jobbigast med är bordsplaceringen då det har varit fram och tillbaka med gäster. Men vi bestämde oss för att gå efter våra hjärtan, vi la alla namn i en hög utklippta lappar. kvinnor på ena sidan, männen på andra. Sedan valde vi varsin man och kvinna och byggde därifrån ut på varje tunga. Sedan gjorde vi vissa justeringar. De som kommit till i slutet har helt enkelt hamnat längst ut på tungorna, därav min egen bror, men vad gör man. Orkar inte.Och så har vi den berömda valsen... inte så att min karl älskar vals så det har varit tungt att få detta att funka. Hitta rätt låt... ett tips: Tony Evans! Ja nu ska jag jobba på festprogrammet :)Ha det fint alla och lycka till!     

• Svar på tråden Light in the box och planering
  • Carina10

Jag är allergisk mot Lightinthebox på alla sätt o vis.
    Rekommenderar dom INTE!
    Dom följer inte sin egen policy o allt är omständigt o man måste JAGA dom för att få upprättelse.
    Utöver det så var en vara helt trasig, smyckena ser ut som de är köpta på en blingbling-marknad o caketoppern luktade bokstavligen skit o hur jag än skrubbade så fick jag inte bort den lukten:(

Sen ska man då jaga dom i månader om detta....

• Madeleine176

Jag har köpt tärnkläningarna därifrån och är jätte nöjd!

De kontakta mig för de tyckte måtten såg konstiga ut och mycket riktigt hade min tärna tyckt en siffra fel. då stanna dem i produktionen och invänta mitt svar. efter jag lämnat de fick jag klänningarna 6dagar senare.

Båda satt som en smäck!

Svar på tråden Light in the box och planering