• mirre01

Med tolv dagar kvar till vigsel

Om tolv dagar är de dax, börjar bli nervös när man tänker på att gå in ikyrkan, men sitter nu med cheklistan som måste skrivas och de tarvstopp efter kläder och smink, vaf får jag inte glöma ta med mig ? Vi gifter oss ien annan stad vore hemskt att glömma något

• Svar på tråden Med tolv dagar kvar till vigsel
  • trixie71

Sitter i precis samma sits som du :)
    12 dagar kvar o det börjar bli dags att knyta ihop alla lösa trådar.....
    Det jag tänker på, om ni gifter er kyrkligt, är ring/ringar - gifter ni er borgeligt så r det ju inget krav, men i kyrkan måste ringen med :)
    Skor (kanske finns med i punkten kläder...)
    Den juridiska biten (hindersprövningen)

Det är allt jag kommer på nu, hojtar till igen om jag får fler idéer Tungan ute

LYCKA TILL !!!

• FruForsmark
    Ringar Smycken underkläder underkjol brudskor morgongåva tillbehör till bruduppsättningen bekväma skor till festen sykitt, säkerhetsnålar, portabelt strykgärn (vid behov) brudväska tryckmaterial, saker till dikningen brudparaply cake topper hindersprövning till prästen (om hen inte redan fått den)

• Rosorochkärlek

Ombyte/kläder till dagen därpå och nattkläder om ni sover över där.

Jag skulle slänga med några huvudvärkstabletter, halstabletter, nässpray och kanske vätskeersättning också, bara ifall att. Vore ju döden att gå igenom hela bröllopsdagen och ha ont i halsen t.ex.

Schampoo etc kan också vara bra om ni skall sova på hotell. Det är ju inte alltid som hotellprodukterna är så roliga.

En liten anteckningsbok att notera vem som givit vad i kan också vara bra.

rosorochkarlek.blogspot.com - Min bröllopsblogg med massor av inspiration
  • mirre01

Oj mycket av de som är sagt har jag inte tänkt på alls

Svar på tråden Med tolv dagar kvar till vigsel