• Äldre 8 May 17:42
    2897 visningar
    10 svar
    10
    2897

    Pris hemsida

    Hur mycket är ni villiga att betala för en hemsida som ni får precis efter egna önskemål? Eller hur mycket har ni betalat? Vi betalade 450kr för webhotell och sedan har min bror gjort själva sidan.

  • Svar på tråden Pris hemsida
  • NBFN
    Äldre 8 May 18:06
    #1

    Det beror lite på vad som ingår känner jag, och till vilket av bolagen det är för.

    Är det för mitt bolag, och jag får det precis som jag vill, samt att jag förstår hur jag uppdaterar den, har mejl osv. så kan jag nog tänka mig upp till 500:-

    Är det för min m2b's bolag och den blir så perfekt som den behöver vara, vi har 3 mejlkonton samt enkelt att updatera sidan när det behövs, samt möjlighet att lägga in både ljud- och filmklipp, då är vi nog beredda att lägga upp emot 8-900:-

    450:-, låter väldigt bra! Är det månadsavgift?


  • Äldre 8 May 18:49
    #2

    Eftersom det ligger under bröllopshemsida så var det det jag avsåg, alltså inte för något företag! :) 450 är endast för webhotellet och eftersom vi stänger ner efter så kommer det ju bli en engångskostnad. Vad jag menade var, hur mycket man betalt/ kan tänka sig för att få någon att fixa sidan inkl. Kostnad för webhotell.

  • Grodpr­insens brud
    Äldre 8 May 20:05
    #3

    Jag skulle inte lägga pengar alls på en sådan sak eftersom det är helt gratis att lägga upp en blogg på t.ex blogger. Där finns ju massor av mallar att utgå ifrån, man kan lägga upp sidor precis som man vill och man kan lägga till gadgets precis som man vill... .


  • xMaria­x
    Äldre 8 May 21:29
    #4

    Jag skulle inte betala någonting alls för en bröllopshemsida.


  • Äldre 8 May 22:06
    #5

    Jag skulle inte heller betala för en bröllopshemsida, finns ju så många bra gratismallar. Vi har gjort gratis hemsida via www.minbrollopssajt.se och jag är supernöjd! Massor av utrymme, går att ha lösenordsskyddad, snygg layout ..

  • annmar­ie1
    Äldre 26 May 23:12
    #6

    Håller med dig Juli2013. Skulle inte heller betala för en bröllopshemsida. Vi gjorde vår på www.weddysite.se och vi är riktigt nöjda! Jättebra önskelistafunktion, facebook kopplad gästbok, fotoalbum osv osv

  • Äldre 27 May 09:18
    #7

    Hej!
    Vi ville ha en personlig hemsida så jag köpte en domän (kostade typ en hundring) och fixade webhotell hos City network (kostade 120 för ett år tror jag). Själva hemsidan fixade jag på min mac som har ett gratisprogram som heter iWeb och är väldigt användarvänligt. Så här blev den.. www.wintherbröllop.se  
    Kom undan rätt billigt tycker jag :) 

  • kouki
    Äldre 27 May 10:33
    #8

    Numera kommer ju dock inte iWeb med i dagens datorer, tyvärr. Smått omöjligt att hitta för att ladda ner också av någon anledning... 

    TS: Jag har turen att känna programmerare med egna servrar, så har fått hjälp med min bloggs utformning och hosting helt gratis :)

  • Äldre 12 Jul 18:58
    #9
    Juli2013 skrev 2013-05-08 22:06:26 följande:
    Jag skulle inte heller betala för en bröllopshemsida, finns ju så många bra gratismallar. Vi har gjort gratis hemsida via www.minbrollopssajt.se och jag är supernöjd! Massor av utrymme, går att ha lösenordsskyddad, snygg layout ..
    Det har vi också. Tycker den blivit jättefin och bra att man kan göra den lösenordsskyddad. Vi fick mitt efternamn som han skall ta.brudparet.nu.. enklare kan det väl knappast bli..
  • Malov8­6
    Äldre 15 Jul 04:59
    #10

    Vi betalade 1500 kr till en vän som gjorde allt  för oss!
    Han gör flera hemsidor där man kan logga in själv och ändra.
    Har inte lagt upp vår sida ännu för vi är inte klara men det blir superfint! :)

    Maila gärna Goran om nån e intresserad, hälsa från Malin: info@goranmedia.com 

Svar på tråden Pris hemsida