• Äldre 8 May 17:17
    18943 visningar
    13 svar
    13
    18943

    NuSkin! Hjälp mig!

    Jag är en flitig användare av nuskin produkter (shampo, balsam och tvål) och jag håller på att ta slut på mitt shampo och min tvål, och min nusikn återförsäljare har slutat!!!!

    JAg har vart inne och kollat nuskins hemsida, men det verkar som man skiver upp sig på nån månadsprenumeration om man vill handla där! Och jag anväder inte upp dom här på en månad!

    Finns det någon här som är eller känner någon som är återförsäljare?
    Gärna i Örebro, eller om personen kan posta!

    Jag söker efter Epoch anti-dandruff shampoo och Liquid body bar för att vara mer exakt!

  • Svar på tråden NuSkin! Hjälp mig!
  • Äldre 8 May 19:35
    #1

    puff!

  • Äldre 9 May 00:31
    #2

    Ingen?

  • Äldre 9 May 20:46
    #3

    Puff!

  • FannyO
    Äldre 3 Jun 16:00
    #4

    Hej! Jag är återförtjäljare av Nu skins produkter och hjälper dig gärna!!

  • Äldre 3 Jun 18:51
    #5

    Åh vad bra!
    Var är du lokaliserad?

    Just precis nu har jag så jag klarar mig till slutet på juli ungefär (vilket som tur är är när även sommarlönen kommer). Men eftersom min återfösäljare slutade blev jag orolig att jag skulle behöva köpa in från USA själv... 

    Har du allt hemma så det bara skulle vara att hämta/få på posten, eller behöver du tid att få hem det innan? 

  • FannyO
    Äldre 3 Jun 22:33
    #6

    Jag bor i Gävle! Jätte bra! Å ja jag förstår det!! Jag behöver tid att få hem det innan! Vi skulle kunna göra så att jag lägger det på min beställning som ska skickas från kontoret 2 augusti, vill du ha produkterna tidigare går det att lösa också! Om jag får ditt numer så ringer jag i morgon så löser vi det där! :)

  • Feriel
    Äldre 11 Nov 10:46
    #7

    Har du fått hjälp? Annars kan du handla via Lidingö Hälsoklinik som är distributör av Nuskin

    www.lidingohalsoklinik.nsedreams.com
    Välj butik. Hela katalogen (längst ner), välj nuskin (i en flik) sedan hårvård.

    Hör av dig till info@lidingohalsoklinik.se om du får bekymmer! 
    Lycka till! 

  • Äldre 12 Nov 19:41
    #8

    Min hjälp kom från ett oväntat håll i att jag upptäckte att allergin jag hade (som var anledningen till att jag använt dessa produkter) hade växt bort!

  • Äldre 31 May 22:46
    #9

    Hej Vichy!
    Ser att det var ett tag sen du skrev, men jag skriver i alla fall.


    Jag jobbar som distributör för Nu skin och hjälper dig mer än gärna om du fortfarande är intresserad av produkter. 

  • Äldre 1 Jun 01:49
    #10

    Jag känner några tjejer som är återförsäljare. PMa om det är av intresse! :)

  • Äldre 31 Jan 18:06
    #11

    Hejsan! Såg att detta var en jätte gammal tråd men tänkte bara säga att jag arbetar med nuskin om du behöver få tag i produkter :) samt att jag bor i centrala Gävle!

  • Äldre 12 Feb 18:02
    #12

    Hittade du någon återförsäljare? Kontakta mig annrs, känner några styckna. 

  • Tue 25 Jul 2023 21:54
    #13

    Hej! Jag är återförsäljare. Du kan kontakta mig på mli.beauty på instagram så kan jag hjälpa dig så gott ja kan 🔆


    Mli
Svar på tråden NuSkin! Hjälp mig!